Er vel bare håpe på at de ikke holder tidsfristene sine for hurtigladere i 2014 så de ikke får det noensinne igjen og må kanskje betale tilbake alle pengene de har fått tildelt.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Lynet på onsdag 17. september 2014, klokken 17:26
Danmark har omfattende nettverk, det er 44 ChaDemo hurtigladere spredt rundt i landet. Men de har bare 2000 elbiler totalt!!!!
Sitat fra: Gnilre på onsdag 17. september 2014, klokken 12:34
Venter på blå Kia Soul EV som jeg kanskje får i neste uke eller uka etter. Skulle gjerne hatt en svart/rød i stedet som med mine preferanser kanskje er den "kuleste" bilen som du kan få under 250'NOK. Men da rykker jeg vel langt tilbake i bestillingskøen !
Tenketenke.
Sitat fra: kennethdelbekk på tirsdag 16. september 2014, klokken 21:14
Nettopp bestilt en Sort/rød og levering er satt til senest Februar. Litt kjedelig å vente så lenge men...
Sitat fra: ionboy på mandag 15. september 2014, klokken 18:52
Vi droppet varmepumpen da den ikke slår inn før ved ca 10 mil.
Sitat fra: moby666 på mandag 15. september 2014, klokken 14:29
USA versjonen har en annen headunit/Navi enn den som står i den Norske utgaven.
Sitat fra: m0nkey på mandag 15. september 2014, klokken 11:16
Mener å huske at fjernstyringen i USA baserer seg på CDMA nettverket som ikke eksisterer her i Norge.
Men hvis bilen ikke kan kommunisere med internett i det hele tatt så lurer jeg på hvordan disse 6 årlige kartoppdateringene skal lastes ned til bilens navigasjonsenhet.
Sitat fra: jkirkebo på søndag 14. september 2014, klokken 20:37Sitat fra: terjebc på søndag 14. september 2014, klokken 20:26Sitat fra: Geir81 på søndag 14. september 2014, klokken 11:00
Min erfaring etter en forholdsvis kort prøvetur av Soul EV var at frasparket var omtrent like friskt uansett om ECO-modus var på eller ikke. Det var tydelig at regen-bremsing var mye høyere med ECO på, men med flat gasspedal synes jeg altså aksellerasjonen var temmelig lik.
Hmm.. Må ha kjørt en annen bil jeg..
Jeg opplevde at ECO av og på var stor forskjell på gassen. Men dog ikke like stor som på Leaf. Og regen var veldig likt om ECO var på eller av i "D"
Han skriver jo "med flat gasspedal". Da er forskjellen mellom D og ECO på Leaf ganske nøyaktig lik null.
Sitat fra: Geir81 på søndag 14. september 2014, klokken 11:00
Min erfaring etter en forholdsvis kort prøvetur av Soul EV var at frasparket var omtrent like friskt uansett om ECO-modus var på eller ikke. Det var tydelig at regen-bremsing var mye høyere med ECO på, men med flat gasspedal synes jeg altså aksellerasjonen var temmelig lik.
Brukte forøvrig lang tid på å finne ut hvordan jeg skulle skru av eco-modus. Det var mange knapper å lete imellom før jeg plutselig så den riktige.