Levering først i September. Tror jeg avventer tester av bilen. Liker interiøret, mye av ønskelisten er krysset av. Men rekkevidden (Er iallfall oppdatert for raskere lading.)
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: kodax på torsdag 21. januar 2021, klokken 12:08
Regner med at jeg monterer dette etterhvert:Sitat fra: THE på tirsdag 01. september 2020, klokken 10:54Sitat fra: RJK på mandag 31. august 2020, klokken 23:32Sitat fra: kodax på mandag 31. august 2020, klokken 19:59
Helst skulle frunken vært selv-lukkende som resten av dørene på bilen, alternativt mulig å slippe/slenge ned som et vanlig panser. Å ha et panser som er mer kronglete å lukke enn på det meste annet av biler i verden virker rimelig epa og gjør at frunken blir brukt mindre enn den ellers ville blitt gjort.
Finnes alltids en løsning...
https://www.teslarati.com/tesla-model-3-diy-automatic-frunk/
Bilkomponenter har en løsning for X:
https://www.bilkomponenter.no/products/elektrisk-apning-og-lukking-av-frunk-tesla-model-x2
Sitat fra: kodax på mandag 27. april 2020, klokken 13:26MODEL X CARBON FILTERSitat fra: np på mandag 27. april 2020, klokken 10:52Så 16K for bremseskiver og- klosser, pluss jobb?
Vel, la inn servicerequest på bytte av filter og rens av AC grunnet en sur lukt fra AC. Regnet med et estimat på et par lapper, kom tilbake med et estimat på 25 stive laken. De anbefaler 40K/2 års service (kjørt 50K, bilen er 18mnd), som inkl. "Brake Pads and Rotors - Vehicle - Set" til 16K ink. mva. Er vel bare å bite i det sure eplet, men tanken ligger jo der "hva om de ikke er så slitt, trengs det virkelig, da?" Skal jo være mindre slitasje enn på en fossilbil som ikke alltid kjører regen... 5 kroner mila i servicekost (hele servicen) synes jeg er noget stivt.
Var de siste 9K AC, eller ligger det noe mer i "40K/2 års service"?