Tjohooi, da er min i trykken iflg "my tesla".
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: olav69 på mandag 23. juni 2014, klokken 09:59
Ved bestilling fikk jeg oppgitt juli som leveringstidspunkt. Nå jeg senere var i kontakt med noen i Amsterdam, ble det sagt at levering mest sannsynlig ble i starten av august. Så kom det en e-post om at levering var planlagt til midten av august.
På My Tesla står status fortsatt til «Vi har begynt å skaffe deler til din Model S». Kan man stole på denne statusen?
Når må bilen være ferdig produsert for å kunne bli levert i midten av august?
Når man spør DS om produksjonsdato får man et svar som er en politiker verdig, dvs masse ord uten noe konkret innhold :-)
Sitat fra: jajaja på tirsdag 17. juni 2014, klokken 21:09
Samme skjedde med meg. Forskjellen her var at jeg fikk mailen etter bilen var ferdigprodusert.
Sitat fra: afitch80 på mandag 16. juni 2014, klokken 21:54
Ja, noen DS'er er veldig tidlig ute. Jeg fikk mail sist onsdag fra DS der det sto: "din model S er nå på vei til Norge". Men det stemte ikke i det hele tatt. For bilen skal være ferdig produsert i dag i følge samme DS og en kar i Amsterdam som jeg snakket med på tlf etterpå.
Sitat fra: erot på tirsdag 03. juni 2014, klokken 10:25Sitat fra: janmb på onsdag 28. mai 2014, klokken 10:30
43-45 psi (mer bør man ikke ha, selv om det er fristende)
Litt OT, men hvorfor? Har til gode å finne et eneste argument for å ligge under 48-50 psi på denne bilen.
Sitat fra: Sven-Erik på onsdag 28. mai 2014, klokken 09:57
Magneter virker dårlig på aluminium.
Sitat fra: arnljon på fredag 23. mai 2014, klokken 12:27
I Adressavisen i Trøndelag drives nå en regelrett hets av elbileiere. Vi får skylden for:
- høyere nettleie på grunn av behovet for forsterkning av elnettet
- at fergen over Trondheimsfjorden går med underskudd
- elbileiere er miljøsvin fordi 25 prosent kjører med piggdekk
- at alle parkeringsplasser i byen er opptatt og butikkene taper handel
Nå må avisene forsøke å ballansere budskapet sitt