Har skydd Ishavsveien som pesten og kommer nok til å fortsette med det.
Lader heller med 16A på et vilkårlig kjøpesenter enn disse.........
Lader heller med 16A på et vilkårlig kjøpesenter enn disse.........
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Bobbulf på lørdag 11. januar 2014, klokken 14:28Gjelder dette bare for "nye" EuroLeaf?
Prøv å sette prioritet i menyen til varme framfor lading.
Sitat fra: BE på lørdag 11. januar 2014, klokken 10:25Støttes 100%
Igjen, alleer tjent med at ladekabel settes i uansett. Hvis du ikke trenger lading kan du finne en annen plass.
Døp dette om til ladeplasser, ingen kabel medfører bøtelegging.
Sitat fra: fws på fredag 10. januar 2014, klokken 07:46Nøyaktig det samme her
Jeg har 3800 kr med 20K i kjørelengde og full bonus. Har Enter forsikring, og bor i Oslo.
Sitat fra: Thomas Parsli på torsdag 09. januar 2014, klokken 17:44Og jeg som hadde håpet å slippe et nytt Bilia
Det BNH vet om elbiler er åpenbart ikke verd å vite
Det virker som om hele Nissan-systemet har en kompetanseoverføring og informasjonsflyt arvet fra Sovjetunionen på 60-tallet.
Vindusspylere som spyler 20% av vinduet, foringer som knirker, PTCer som ryker, vindusheiser som knapt virker i minusgrader, 12V-batterier som dør...
"Sånn er det bare"
Sitat fra: fws på torsdag 09. januar 2014, klokken 15:50Jeg la også merke til at det hjalp men problemet vendte tilbake allerede ved neste oppbremsing.
Det har funket for meg de gangene det skjer å ta bremsepedalen helt ut og bremse "på nytt". Da pleier det å forsvinne.
Sitat fra: jsa061 på torsdag 09. januar 2014, klokken 09:14Det samme opplever jeg! LeafSpy er er meget anvendelig verktøy.
Hvis du har fullversjonen av Leaf Spy så kan du skrive inn et gjennomsnittforbruk ( som du kan finne i forkant) og så få opp helt nøyaktig estimate for hvor langt du kommer. Jeg brukte det på forrige langtur og det var veldig nøyaktig.
Sitat fra: kjbu på onsdag 08. januar 2014, klokken 21:50
Opplever ofte det samme som deg, men kommer meg lengre på samme antall prosenter den dagen. Tror dermed at det blir noe feil med prosentvisningen når man forvarmer, slik at det er mer strøm på batteriet enn bilen viser.