Som nevnt flere ganger, så står det i manualen at temperatur kan påvirke dette.
Se forskjell på første og andre punkt.
Se forskjell på første og andre punkt.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Tinhlevan på onsdag 05. februar 2014, klokken 20:24
Er det slik at bilens lademottak lader det den registrerer av strøm tilgjengelig?
Har 16A til vanlig kladdlading, men har også planer om raskere lading senere med f.eks. en wallbox av en eller annen type som klarer 2,5-3 timer. Bør man ikke da ha en 32A tilgjengelig?
Sitat fra: jkirkebo på tirsdag 04. februar 2014, klokken 19:32Sitat fra: LMOR på tirsdag 04. februar 2014, klokken 16:28
Nei, det er ikke slik.
Mode-2 bruker en motstand for å "kommunisere" kapasitet, mens mode-3 kommuniserer mer intelligent mot bilen.
Nei, Mode 2 bruker også pilotsignal. Med løs kabel brukes den en motstand i Type 2 kabelen for også å kommunisere kabelens kapasitet. Så vidt jeg vet er det ladepunktet som leser denne motstanden og evt. setter ned pilotsignalet tilsvarende. Med fast kabel er det selvsagt ikke behov for motstand, og det finnes Mode 3 ladepunkter både med og uten fast kabel.
Jeg har laget min egen Mode 2 ladekabel for 22kW, det er ingen motstander noe sted i kretsen der. Kun en Mainpine-kontroller som genererer pilotsignal for 32A.
Sitat fra: østfolding på tirsdag 04. februar 2014, klokken 19:29Sitat fra: LMOR på tirsdag 04. februar 2014, klokken 17:18
Tror ikke det er helt rett Vind. Jeg tror dette er en del av oppgradert interiør, altså ikke på standard bilen, selv med LED pakken.
Fra options på Loft, Lodge, Suite, :
- Extended lighting + exterior door handle illumination
Hva ligger i "LED Lyselementer" i 7GA da - når man har standard interiør?