Min erfaring er at Continental dekkene slites veldig fort, og ville unngått de.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: KenKen på torsdag 18. april 2024, klokken 12:14Tesla app versjon.Sitat fra: RJK på torsdag 18. april 2024, klokken 11:03Nå har Tesla oppdatert prisene. 115,- per måned, og om du har versjon 4.32 eller nyere
Hva mener du med versjon? Er dette Tesla versjon?
Sitat fra: vinterdekk på torsdag 18. april 2024, klokken 04:49Jeg synes det er helt fair at NAF påpeker at de jevne prisene på lynlading ikke står på greip ift. dieselpris og spottpris på strøm.Lurer på hvor mange som betaler full pris for lynlading. Lynlader man som primær lading er det jo meningsløst å ikke ha en eller annen avtale. Da kan prisen komme ned mot 2kr/kWh. Lynlader man en gang eller to i måneden spiller det jo mindre rolle hva det koster.
Sitat fra: Roy Aasen på onsdag 17. april 2024, klokken 18:51Tesla bør vel snart komme med litt mer moderne modeller kanskje? Begynner t bli gamle greier de serverer etterhvert. Hva med en mindre hatchback til max 350 tusen?.Det er jo akkurat det som har vært diskutert i de siste innleggene. Model 2 til USD25.000 som skulle komme i 2025 har nå blitt lagt på is. En massiv feil IMO, og nok til ihvertfall å kjøre skuta på grunn.
Sitat fra: ToWalkOrDrive på onsdag 17. april 2024, klokken 18:11"Spikeren i kista for Tesla"??Ja, faktisk. Ikke det at jeg tror de forsvinner på ett år eller to, men uten noen nye modeller som kommer i salg, og en facelift som er bra på mange vis, men som ikke skriker "ny bil", så tror jeg salget kommer til å falle ganske raskt utenom USA.
Splitte mine bramseil.
Det er ikke bare Tesla som har redusert salg i det siste. Det gjør neste alle, utenom BYD osv. Og neste år kommer Facelift på Model Y, og nok en gang setter konkurrentene i forlegenhet.
Sitat fra: hELgenen på onsdag 17. april 2024, klokken 15:58Fatter ikke at selvkjøring er så forbasket viktig...er det verdt så mye? Vil selv aldri ha det og det må bli lovpålagt før jeg setter meg inn i et slikt kjøretøy..Tror det hele er blåst helt ut av proposjonerI USA ja, hvor mange tilbringer flere timer i kø hver dag. Og med robotaxi kan bilen være ute og tjene penger for deg mens du er på jobb. Selvfølgelig mye lengre frem dit enn hva EM tror/ønsker.
Sitat fra: Joccy på tirsdag 16. april 2024, klokken 20:37Ellers er Tesla underdimensjonert når det er flere på plassene, jeg hadde ned i 61kW sist med 6-7 av 8 i bruk, økte med en gang vi ble færre.Greit å vite forskjell på SuC v2 og v3/4. På v2 får man halv fart (av 150kW maks) hvis man deler stolpepar (f.eks 1a og 1b) med en annen bil. På v3 og v4 skal det mere til (flere stolper på samme ladehardware) før farten går ned.
Sitat fra: Counterpointer på mandag 15. april 2024, klokken 21:54MEN jeg synes faktisk at det er bedre å kjøpe en brukt G-klasse, Range Rover eller en Landcruiser om jeg skulle hatt behov for 5 seter og 3,5 tonn hengervekt. Lasteplan har jeg aldri ønsket meg (de fleste med pick up har jo cover over dem også).Ja, klart, er man ikke interessert i lasteplanet så blir jo F-150 en dyr bil med mange alternativer. Det er jo akkurat den kombinasjonen som gjør den unik.
Sitat fra: gjobjo på mandag 15. april 2024, klokken 12:10Det sier jeg ikke, men det er fremdeles ikke slik at de må gå og viske på tørr rute som du gir inntrykk av. Irriterende ja, men umulig å gjøre noe med, nei. Irriterer det deg virkelig mye kan du kjøpe commander og slå det av permanent.Sitat fra: turfsurf på torsdag 11. april 2024, klokken 13:56Sitat fra: gjobjo på torsdag 11. april 2024, klokken 11:44Tja, hos meg så er den veldig dårlig, visker når den ikke skal og ikke når den skal og har du på autostyring/fart så er den helt på viddene, visker tørr rute alltid, må snart bytte rute... ikke bra dette, helt utrolig at de ikke kan fikse det skikkelig. den tørr rute viskingen er det verste.....
Du kan jo bare slå de av da.
veldig bra at en må slå av viskere hver gang en setter på fartholder/autostyring, veldig fremtidsrettet :-)
Sitat fra: gunsig på søndag 14. april 2024, klokken 23:17Ett år mindre garanti er selvfølgelig et godt argument, samme med reklamasjoner.Kjøper man brukt bil innenfor garanti og/eller reklamasjonsperioden er det ofte enklest / raskest å ta det med merkeforhandler (i dette tilfellet Tesla). Går ikke dette kan man gå til selger.
Men kjøper man en brukt bil så er det vel uansett selger av bilen og ikke Tesla direkte man reklamerer til, eller?