Er vel også slik at "Auto-innstillingen" er presatt med varme nesten kun fra senterdysene for å få mest mulig varme ut i kupeen. Hvis viftehastigheten i tillegg er satt lav så kommer det ikke så mye varme ut på sikt selv om det er litt kaldt ute (selv med forvarming så føler jeg også at hastigheten på vifta kun opprettholdes kort tid for å oppnå "presatt temp" før den senkes ned igjen hvis "Auto" er inne?)
Hadde tidligere i uka vært ute i kulden og satte meg inn og følte beina var litt vel kalde. Måtte da justere på knappen ved hjulet der man endrer retningene på luftstrømmene slik at denne pekte ned i fotbrønnen for å få varmen litt opp igjen på tærne
Var uansett ett godt forslag om programmeringen av nøkkel da dette kan være praktisk som i mitt tilfelle når man er iskald på henda og det ikke er så lett å få frem og trykke på mobilen
Hadde tidligere i uka vært ute i kulden og satte meg inn og følte beina var litt vel kalde. Måtte da justere på knappen ved hjulet der man endrer retningene på luftstrømmene slik at denne pekte ned i fotbrønnen for å få varmen litt opp igjen på tærne
Var uansett ett godt forslag om programmeringen av nøkkel da dette kan være praktisk som i mitt tilfelle når man er iskald på henda og det ikke er så lett å få frem og trykke på mobilen