Og jeg synes ikke magefettet burde telle med når jeg stiller meg på badevekta...
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: HeltElektrisk på mandag 13. september 2021, klokken 16:33
Takker for svar. Vi har brukt opp alle medlemmene i familie-pakka, - så den muligheten utgår.
Da må vi enten bruke Tesla-kontoen i bilen, - eventuelt logge ut og inn av kontoen de gangene sjåfør og DJ ikke er en og samme person....
Sitat fra: Fleur på mandag 13. september 2021, klokken 09:04Sitat fra: paalsen på mandag 13. september 2021, klokken 09:01
Med 3kW lader du 3kW i timen. Da tar det ca 25 timer om batteriet ditt er på 77kW
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så egentlig meningsløst om man skal lade opp bilen en god del mens man feks handler. Da er det kun hurtiglading som gjelder?
Ønsker jo ikke å lade mer enn 1 gang i uka
Sitat fra: geear på fredag 10. september 2021, klokken 21:15Ah, ja. Men det betyr jo bare at det er litt mer køl de gangene man glemmer foben (den henger i en ring sammen med garasjeåpneren, så da er det køl å åpne garasjen også uansett).
Jo, det kan du, men hjelper ikke å ha en fob liggende på hylla i gangen, når jeg trenger å låse opp ladeluka, og bruker tlf som nøkkel ellers. Da er det raskere å ta opp tlf enn å hente fob..
Sitat fra: geear på fredag 10. september 2021, klokken 17:06Sitat fra: Olatho på fredag 10. september 2021, klokken 11:15Du er klar over at du kan ha foben i lomma og trykke på den svarte runde lille knappen ved ladeporten? Enklere enn å trykke på foben. Er så synd ikke Y/3 har den, det hadde løst hele problemet. Problemet med å kjøpe fob er først og fremst at da må en begynne å gå med den på seg, i stedet for å bruke mobilen. Men skal jo sies at fob er bedre både for ladeport, frunk og trunk.
Definitivt en av våre mest brukte funksjoner på FOBen til Model S (sammen med åpning av bakluka når man har hendene fulle). Men jeg vet ikke om det er verdt 1900,- for en Y-FOB...
Sitat fra: jorgenask på fredag 03. september 2021, klokken 15:49Sitat fra: Bjoris på fredag 03. september 2021, klokken 15:45
Valgte "super kasko", ca 10 kNOK hos Gjensidige, men er det egentlig noe poeng å ha "super kasko" første året, da får en jo ny bil uansett om den blir kondemnert... Har alltid tenkte på dette, men alltid valgt "best" for å være sikker...
Det blir jo sagt at om man får en stein i batteriet vil ikke en vanlig kasko dekke dette mens en "super-kasko" vil dekke det.
Sitat
Motor, gir og driftsbatteri + 21 kr/md.
For elbil og hybridbil dekkes skader på batteripakke, inkludert tilhørende elektroniske styringsenheter. Forsikringen dekker også feil på styringsenheter til sikkerhetssystemer som airbag, radar til blindsonevarsling og adaptiv cruisekontroll.»
Sitat fra: drian på torsdag 02. september 2021, klokken 15:33
Skal Glovis bare til Oslo eller skal den videre nordover etterpå? Noen som vet? Har søkt litt rundt men jeg finner bare anløpsliste til Oslo Havn og ingen andre.