Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - ok67

#586
Audi e-tron / Sv: Angående rekkevidde
torsdag 10. januar 2019, klokken 15:38
Sitat fra: Tellus på tirsdag 08. januar 2019, klokken 22:48
Jeg snakker om å kjøre alle bilene samtidig i tog selvfølgelig. Eneste måten å teste på. Å kjøre samme rute på forskjellig tidspunkt og forhold er nesten bortkastet.
Bør vel då bytte på kven som ligg i front og får mest luftmotstand.
#587
TM3 Hjul, dekk og felg. / Sv: Vinterdekk Model 3
torsdag 10. januar 2019, klokken 12:29
Har bestil med 19" og får da sommardekk på 19".
Tenker å bestille vinterdekk på 18" aero i tillegg (sjølv om dei ikkje er spesielt vakre).
#588
Model 3 / Sv: Lading av Model 3
onsdag 09. januar 2019, klokken 20:55
#589
Model 3 / Sv: Lading av Model 3
onsdag 09. januar 2019, klokken 20:40
Svaret er JA. CCS består av type 2 over og DC/hurtiglader i dei to underste (ekstra) kontaktpunkta.
#590
Model 3 / Sv: Europeiske telefonsamtaler har startet!
onsdag 09. januar 2019, klokken 18:44
Er alle som har fått telefon eigar eller tidlegare eigar av Tesla?
#591
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Leaf E+ eller TM3?
onsdag 09. januar 2019, klokken 18:19
Sitat fra: Løve på onsdag 09. januar 2019, klokken 18:08
Du kunne satt en TM3 i garasjen min og lagt nøkkelen i postkassen og jeg hadde takket nei. At den heller ikke har takstativ er jo helt ubrukelig ...
https://shop.tesla.com/us/en/product/vehicle-accessories/model-3-roof-rack.html
#592
Model 3 / Sv: Europeiske telefonsamtaler har startet!
onsdag 09. januar 2019, klokken 15:45
Er det Nokian R2 eller R3?
#593
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Leaf E+ eller TM3?
onsdag 09. januar 2019, klokken 10:56
Har alt bestilt TM3, så det valget er alt tatt. Mykje pga #RAPIDGATE. Har ei iMiev i dag til bykjøyring, tanken er at ein ny elbil også skal fungere bra på langtur, då ser eg for meg at ladeutfordringa med Leaf kan bli ei utfordring. Om den utfordringa blir større eller mindre på 60 kW utgava er ikkje godt å vite, du treng ikkje lade så ofte, men til gjengjeld har batteriet større energitettheit slik at det kanskje blir varmare under lading og bruk iom at det ikkje har aktiv kjøling.
#594
TM3 Hjul, dekk og felg. / Sv: Vinterdekk Model 3
onsdag 09. januar 2019, klokken 10:12
Kunne vore interessant med ein samanstilling av ulike valg opp mot kjøparens alder

Sitat fra: Lynkjapp på onsdag 09. januar 2019, klokken 09:42
<snip>...så går jeg som 50-åring for midnight silver med originale 19"...<snip>
Ditto, både på alder og valg  :laugh:

#595
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Parkere på ladeplass uten å lade.
onsdag 09. januar 2019, klokken 07:46
Ser det same dei få gangane (alt for ofte) eg er på IKEA. Står mange EL-bilar parkert på ladeplass utan å lade. Som andre alt har sagt, EL-bilparkeringa er alt for nærme inngangen, så det er praktisk å benytte den når du ikkje orkar å gå 10 meter ekstra.
#596
TM3 Hjul, dekk og felg. / Sv: Vinterdekk Model 3
tirsdag 08. januar 2019, klokken 13:13
Som eg har forstått det må du kjøpe både sommar og vinterdekk hos Tesla for å få bilen levert på vinterdekk. Det er vel same praksis som dei aller fleste bilfabrikantar har. Bilen blir levert med standard (sommar) dekk frå fabrikk, eventuelt bytte til andre dekk skjer hos den enkelte forhandlar (forutsatt at du kjøper hjula der).
#597
Lading av Tesla / Sv: Jordfeilbryter løser ut ved lading.
lørdag 05. januar 2019, klokken 22:06
F.eks ABB har jordfeilbrytar type B for trefase som legg beslag på 4 modulplasssar, du må ha sikring i serie i tillegg. Einfasevarianten legg beslag på 2 modulplassar også her må du ha sikring i serie i tillegg.. Vil uansett anbefale å bytte ut den felles jordfeilbrytaren med jordfeilautomatar til kvar enkelt kurs, dvs for dei kursane som ikkje går til elbillading.

Kursar til elbillading krever jordfeilbrytar type B etter dagens forskrift. Dette har dog ikkje tilbakevirkande kraft dersom kursen var lagt opp for elbillading før kravet om B-vern kom.
#598
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Kabel til 32a ladeboks
lørdag 05. januar 2019, klokken 21:17
Måtte dobbeltsjekke Bolignormen og ser at den gjeld for 4 mm2 og nedover, dermed har du nok rett. Dog, med tanke på at elbillading medfører langarig høg belasting kan det vere lurt å overdimmensjonere lit og ikkje tyne maks utav ledningsnettet.
#599
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Kabel til 32a ladeboks
lørdag 05. januar 2019, klokken 00:37
Sist eg titta i NEK400 så konkluderte eg med at 6 mm2 i k-rør i isolert vegg ikkje kan sikrast med meir enn 20 A
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA