Heisann
Jeg er forsåvidt enig i at man ikke bør ha batteriene på 100%, selv om det er lagt inn buffer i toppen, og at spenningen er redusert. Dette var den største grunnen til å tvile på å kjøpe en i3.
Men har nå ENDELIG bestilt en El bil, og da kona satte foten ned med tanke på Tesla, så falt valget på BMW i3, spesielt med tanke på kjørelengde, akselerasjon og at den ikke ruster
Jeg kommer til å begrense ladingen ved hjelp av denne laderen som jeg har funnet;
http://www.yourvismawebsite.com/elbilhjelpenno-as/shop/product/s?tm=ladestasjoner
HALO 16A Type 2 med WiFi og gode greier, hvor man kan styre fra telefonen, ser for meg at det MÅ bli bra, noen som har en slik i drift i dag her inne på forumet ?
Regner med dette blir bra !!!
Jeg er forsåvidt enig i at man ikke bør ha batteriene på 100%, selv om det er lagt inn buffer i toppen, og at spenningen er redusert. Dette var den største grunnen til å tvile på å kjøpe en i3.
Men har nå ENDELIG bestilt en El bil, og da kona satte foten ned med tanke på Tesla, så falt valget på BMW i3, spesielt med tanke på kjørelengde, akselerasjon og at den ikke ruster
Jeg kommer til å begrense ladingen ved hjelp av denne laderen som jeg har funnet;
http://www.yourvismawebsite.com/elbilhjelpenno-as/shop/product/s?tm=ladestasjoner
HALO 16A Type 2 med WiFi og gode greier, hvor man kan styre fra telefonen, ser for meg at det MÅ bli bra, noen som har en slik i drift i dag her inne på forumet ?
Regner med dette blir bra !!!