Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - RBK

#136
Enig med Krister 461. Etter 5808 km med bil og AP2 så synes jeg den fungerer ganske så bra. Ikke perfekt men bedre en hva jeg trodde etter å ha lest på forumet her. Har dog ikke kjørt AP1 da min gamle S85 ikke hadde noe  ::)
#137
Megacctane; Jeg har en GTE og ACC kan ikke samenlignes med AP2. Har nå kjørt 5.800 km i sommer med Tesla og det er ganske så stor forskjell på hvordan de to virker. Ja du kan kjøre til Torp men helt annen følese og ro med AP2 er nå min erfaring.
#138
Model X 2014 - 2022 / Sv: Ny justering av pris på X75?
fredag 04. august 2017, klokken 13:44
Mons; Skjønner frustrasjoen din, MEN det er en grunn til at man velger 100 kWh batteri. Det er ganske så stor forskjell på km på vinteren. Husk også at batterikapasitet taper seg noe det 1 året, (er det rundt 3-5 %?) og deretter flater ut.
Jeg valgte et 100 kWh batteri siden jeg skal ha bilen noen år og vil helst ungå å lade tur/retur hytta om jeg klarer. Så valg av batteri må være ut i fra hva man har behov for.
Om du klarer deg med et 75 kWh batteri så hadde jeg avbestilt også.
#139
Model 3 / Sv: Hvilken farge skal du ha på din M3?
torsdag 03. august 2017, klokken 09:41
Jeg hadde brun og synes den faktisk ikke var så gal selv om den var skitten. Utrolig fin farge og hadde de hatt denne fargen vider hadde jeg valgt denne i steden for blå.
#140
Takk for tips mister Muffin  ;)
#141
Jeg holder også til i Follo og kunne tenkt meg å lest av batteri. Kan kjøre en liten strekning om det f. eks er noen i Drammens område etc.
#142
Model X 2014 - 2022 / Sv: 90% rekkevidde på X100D?
mandag 31. juli 2017, klokken 15:52
Tester for moroskyld min S100D: Får rett under 457km.
#143
Tesla / Sv: Tesla bestilt - Prisene har gått ned
fredag 28. juli 2017, klokken 19:59
Og jeg bor i enebolig og skal selge hengeren som jeg aldri bruker. Kjøp det du selv ønsker av utstyr  :P
#144
Model S 2013 - 2022 / Sv: Stoffseter og Alcantara i headliner
torsdag 27. juli 2017, klokken 08:54
Tror ikke du får noe foran rattet på noen pakker lengre om det var det du tenkte på.
#145
Model 3 / Sv: Model 3 vs Model S - Kjøpe eller ikke kjøpe
mandag 24. juli 2017, klokken 19:44
Ok for meg, (min bil
#146
Model 3 / Sv: Model 3 vs Model S - Kjøpe eller ikke kjøpe
mandag 24. juli 2017, klokken 16:03
Ingen problem STEAM  :)
Som jeg nevnte til deg så synes jeg det er viktigere med Premium pakken en skinnseter. Kjørte 5.800 km i Europa på 3 uker og er veldig fornøyd med setene  :+1:
#147
Model 3 / Sv: Model 3 vs Model S - Kjøpe eller ikke kjøpe
søndag 23. juli 2017, klokken 15:38
3 mil sør for oslo. Send meg PM
#148
Model 3 / Sv: Model 3 vs Model S - Kjøpe eller ikke kjøpe
søndag 23. juli 2017, klokken 13:44
Jeg har tekstilsetene om du ønsker å se på de. Holder til sør for Oslo. Har nettopp kommet tilbake fra Europa ferie og jeg synes de er gode å sitte i.
#149
Min første over tre år (S85) var på vanlig årlig service hvor de helt sikkert tok tak i servicebulletiner (bla nordiske bremser og smurte opp takluke). Hadde en feil og det var høyre fremdør hvor håndtak ikke kom ut.
Den jeg kjører nå (S100D) har kun gått 1000km så der kan jeg ikke si noe ennå annet en at alt fungerer :-)
#150
Har nye typen med helglass. Ikke kjørt det på vinter så vanskelig å si noe om kulderas. MEN kjørte 3 vintere med soltak på S85 og følte aldri noen problemer da.
Det jeg kan si at det er fantastisk bra utsikt bak og bra takhøyde for meg på 180cm. Unga jubler når de sitter på og gleder seg stort til bilferie ned til Italia om 4 uker  :)
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA