Sitat fra: cairnz på onsdag 06. november 2013, klokken 10:31Sitat fra: Stiania79 på onsdag 06. november 2013, klokken 10:27
Bare "hyggelig". Det er helt klart at dette IKKE skal skje og at saken må løftes opp på et helt annet nivå i organisasjonen enn en stakkars DS som ikke har særlig myndighet eller erfaring. Dessverre virker det som Tesla har rekrutert litt vel mange 25 åringen "rett fra BI" som ikke har mye innsikt i bilbransjen generelt. Teslas EU HQ tar tak i saken nå. Håper derfor det løser seg for deg Høgis på en god måte. Bare en omlakkering er IKKE en fullverdig kompensasjon - ei noen vinterfelger heller. Du skal ha en ny bil. punktum.
Bra du (og mange andre) vet hva som er korrekt prosedyre. Ny bil er jo selvfølgelig det -eneste- rette i en slik situasjon.. eller er det egentlig det? Jeg leser denne tråden og uansett hvor tragisk og håpløs situasjonen er, så virker det som mange her vil dra det langt ut over det som kanskje er nødvendig. Tror dere virkelig at DS-en som kunden har kontakt med ikke vil gjøre sitt for at kunden skal bli fornøyd? Tror dere at DS-en vil prøve å få kunden til å akseptere et slikt produkt?
Jeg ser for meg at uavhengig om det er en eller ti her på forumet som poster, mailer, tvitrer eller Facebook-er her så vil kunden til slutt bli fornøyd, hva med å gi Tesla litt tid til å svare for seg? Skal ikke se bort fra at kunden for det første får omlakkert hele bilen i matchende farge, nye felgsett, og kanskje til og med en kompensasjon for problemene?
Ny bil er helt idiotisk å be om når det er kosmetiske feiler, i mine øyne.
Ikke for å virke som en tulling men når du betaler rundt 700k for en bil så skal den komme strøken ut fra fabrikken, Dvs UTEN feil og mangler. Og lakkering har du tydeligvis lite greie på...