Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Marita

#31
Mitsubishi Outl. PH / Antirustbehandling importert Outlander PHEV
torsdag 09. april 2015, klokken 18:49
Jeg har lest at"Norske" Outlandere får antirustbehandling av importør. Er det noen her som har importert bil og har fått utført dette i ettertid ?
#32
Jeg fikk min 1/9 og har kjørt snart 12000 kilometer uten noen som helst problemer. Bilen har også fungert utmerket i kulden de siste dagene, rekkevidden blir selvsagt kortere, men det bør ikke komme som noen overraskelse for noen..  :)
#33
e-Golf / Sv: Hvor langt har din e-Golf kjørt?
onsdag 26. november 2014, klokken 10:59
8500 problemfrie kilometer siden 1/9, altså allerede over èn "Bjart"  :)
#34
e-up! / Sv: Låst bakluke når bilen går..
mandag 04. august 2014, klokken 23:48
På min E-UP! holder det å trykke en gang på opplåsingsknappen i førerdøren...
#35
e-Golf / Sv: Farge på eGolf
søndag 30. mars 2014, klokken 10:38
Tungsten Silver og svart skinn
#36
e-Golf / Sv: Seter i E-golf
tirsdag 25. mars 2014, klokken 16:45
De ser nok ut som vanlige vinna skinnseter i Golf Highline
#37
e-Golf / Sv: 2.håndsverdi e-Golf
torsdag 13. mars 2014, klokken 12:24
Mja... Jeg har lest at Møller vurderte å vente med import av E-Golf til varmepumpe var på plass, så de har jo selv tydeligvis ansett det som en mangel uten at det har blitt fortalt potensielle kjøpere. Hvis det stemmer som enkelte medier skriver at forskjellen i rekkevidde er opptil 20% på vinterstid er det relativt betydelig. E-Golf står i såfall langt tilbake for sine konkurrenter i3 og Leaf....
#38
e-Golf / Sv: 2.håndsverdi e-Golf
torsdag 13. mars 2014, klokken 11:57
Dette er et godt spørsmål, det er også et spørsmål om ikke forhandler burde informert om dette før kontrakt ble undertegnet. Det kan vel strengt tatt kalles tilbakeholdelse av opplysninger så lenge importør og forhandlere tydeligvis hele tiden har vært klar over dette ? Noen som har spurt forhandler hvordan de stiller seg til heving av kontrakten ?
#39
e-up! / Sv: Erfaring med e-Up! og ikke minst Car-Net appen
søndag 15. desember 2013, klokken 18:51
Det er 3,6kw lader i bilen, så du får ikke utnyttet kapasiteten i 7,2 kw boksen din...
#40
Focus / Sv: Ford Focus bestilt
søndag 17. november 2013, klokken 08:18
Ja, vi får håpe kapasiteten holder seg. Jeg savner informasjon om hvordan bilen skal lades. På Leafen jeg hadde var det jo veldig fokus på lading til 80% og at den ikke skulle stå fulladet flere dager. Ford Norge sier bare at bilen skal stå tilkoblet når den ikke brukes, det kommer til og med opp varsel om dette når bilen stoppes i minusgrader, antakelig pga oppvarmingssystemet for batteriet, men det medfører jo at den blir stående toppladet
#41
Focus / Sv: Ford Focus bestilt
lørdag 16. november 2013, klokken 21:34
Imponerende. Jeg har aldri vært i nærheten av så høye rekkeviddetall...
#42
Focus / Sv: Ford Focus bestilt
fredag 15. november 2013, klokken 20:38
Ellers var 25-30.000 stiv pris for 2x32A lading. Langt å strekke kabel ?
#43
Focus / Sv: Ford Focus bestilt
fredag 15. november 2013, klokken 20:32
Sant nok :-) , det er nok både kaldere og mer kupert her på Østlandet. Hva slags vinterhjul fikk du med ? Jeg har fått nye 17" hjul med Nokian piggfrie dekk av forhandler i dag da de mener at 16"og Conti piggdekk som bilen ble levert med reduserer rekkevidden...
#44
Focus / Sv: Ford Focus bestilt
fredag 15. november 2013, klokken 20:04
Hva synes du om rekkevidden ? Min går 70-90 kilometer ved utetemp 0-5 grader,  er litt spent på hvordan det blir når kulden kommer. ..
#45
Focus / Sv: Focus Electric , brukererfaringer
mandag 30. september 2013, klokken 19:25
Forøvrig stemmer det du sier, laderen sitter i bilen og den bestemmer hvor stor ladestrøm den trekker inntil maksgrensen som ladestasjonen bestemmer
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA