Sitat fra: Muffinman på tor 12. mai 2016, kl. 16:46HAHAHAHHAHAHA!!!!
Non-facelift er jo en fordel, spesielt for en yrkesbil! Du får lettere tilgang til slepekrok og batteripoler
Morsom du! Men er jo et godt poeng da. Vet ikke hvordn dette er på faceliften....



(Står enda levering Oktober tidlig November)
