Sitat fra: toS på lørdag 22. juni 2013, klokken 23:38Sitat fra: timingbeltkiller på lørdag 22. juni 2013, klokken 19:29Bare til opplysning så produseres både BMW x5 og Mercedes SUVer av ulike typer i Sørstatene. Tror det er mange som er nødt til å se merket på panseret for å overbevise seg selv om at den er premium nok. Noen vil aldri klare det :-)
Ikke umulig det er noe/mye "Høyt henger de og sure er de", sa reven om rognebærene.
Men det er heller ikke umulig vi ser noe/mye av samme menighets-entusiasmen som for Apple.
Fra det subjektive til det objektive:
Er kvaliteten på selve bilen (bortsett fra el-delen) og usubsidiert produksjonskostnad tatt i betraktning:
- typisk amerikansk lik GM- og Fordprodukter?
- premium europeisk lik Mercedes, BMW og Audi?
ELLERS
ser det ut til Audi, BMW, Ford, GM, VW, Toyota alle henger seg opp i elbilen som bybil og erstatning for spasersko, sykkel, lokalbuss/-bane o.l. Og derfor nøyer seg med teoretisk rekkevidde 150-200 km = vinterrekkevidde på omlag 100. Det betyr økt konkurranse for Leaf, men null konkurranse for Tesla. Både S og Gen3.
Litt usikker på hva du mener her, men vil dette si at den manglende karoserikvaliteten jeg la merke til på demobilen, egentlig var mangelen av riktig merke på panseret?
Da må i alle fall underbevistheten min gjøre pussige ting med meg, for jeg har kjøpt bilen!