Hei.
Har kjørt en Leaf 2013 modell fra den var ny. Batteriet er ned til rundt 100 km rekkevidde om vinteren, så trenger en bil nummer to. Vil gjerne ha en Tesla. 2-300 000. Tenkt på en brukt Model S. Noen som har peil på hvordan Model S aldrer? Vil det vært en bedre investering å gått for Model 3 siden den skal vare 1 million miles.. i følge Elon
Er det noe begrensning for hvor raskt Model S kan hurtiglade KW-vis. Kan det bli ett problem med en eldre bil?
Har også vurdert Enyaq, og PEUGEOT e-2008. Kanskje litt hjernevaska men redd andre biler vil falle i verdi i forhold til Tesla pga deres selvkjøringssystem og teknologi.
Anyway. Tar imot generelle råd for kjøp av bil nr 2.. Som da blir hovedbilen og Leafen degraderes.
Det viktigste er en el-bil som er en god fremtidsretta investering. Som varer noen år og girv mye for pengene..
Har kjørt en Leaf 2013 modell fra den var ny. Batteriet er ned til rundt 100 km rekkevidde om vinteren, så trenger en bil nummer to. Vil gjerne ha en Tesla. 2-300 000. Tenkt på en brukt Model S. Noen som har peil på hvordan Model S aldrer? Vil det vært en bedre investering å gått for Model 3 siden den skal vare 1 million miles.. i følge Elon
Er det noe begrensning for hvor raskt Model S kan hurtiglade KW-vis. Kan det bli ett problem med en eldre bil?
Har også vurdert Enyaq, og PEUGEOT e-2008. Kanskje litt hjernevaska men redd andre biler vil falle i verdi i forhold til Tesla pga deres selvkjøringssystem og teknologi.
Anyway. Tar imot generelle råd for kjøp av bil nr 2.. Som da blir hovedbilen og Leafen degraderes.
Det viktigste er en el-bil som er en god fremtidsretta investering. Som varer noen år og girv mye for pengene..