Hvis Renault skal selge volumer må de nok øke reklamebudsjettet for TV reklame, og komme med god informasjon. Tror ladeproblematikken nok er iferd med å løse seg, med alle de nye laderne som spretter opp.
Men i Norge sliter de fortsatt med omdømmet, og skal man vinne nye brukere må de informeres mer om ZOE enn det VW trenger å gjøre med Up og Golf.
Spørs også om de burde beholdt muligheten for å leie batterier for stat og kommune og andre bedrifter, som en slik ordning ville innebære stor sikkerhet mht batterilevetid og gjenkjøpsverdi.
Skal du tjene penger må du bruke penger, særlig for å endre merke-omdømmet. Nå selger de brukbart med Clio og Captur, men ZOE har i det norske avgiftssystemet en mulighet ingen andre Renaulter har.
Men da holder det ikke med ett bilde på værmeldingen på TV2, da må det konkret informasjon om bilens fordeler.
De var nok også 6 mnd for sene med lansering, og derfor ble det solgt uforholdmessig mange Leafer mens de hadde monopol.
Tror fortsatt de kan ta markedsandeler, men da må de Renault gutta jobbe hardere og bruke mer reklamekroner enn de gjør i dag.
Men i Norge sliter de fortsatt med omdømmet, og skal man vinne nye brukere må de informeres mer om ZOE enn det VW trenger å gjøre med Up og Golf.
Spørs også om de burde beholdt muligheten for å leie batterier for stat og kommune og andre bedrifter, som en slik ordning ville innebære stor sikkerhet mht batterilevetid og gjenkjøpsverdi.
Skal du tjene penger må du bruke penger, særlig for å endre merke-omdømmet. Nå selger de brukbart med Clio og Captur, men ZOE har i det norske avgiftssystemet en mulighet ingen andre Renaulter har.
Men da holder det ikke med ett bilde på værmeldingen på TV2, da må det konkret informasjon om bilens fordeler.
De var nok også 6 mnd for sene med lansering, og derfor ble det solgt uforholdmessig mange Leafer mens de hadde monopol.
Tror fortsatt de kan ta markedsandeler, men da må de Renault gutta jobbe hardere og bruke mer reklamekroner enn de gjør i dag.