Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Veggen

#1
Tesla / Sv: Tesla aksjer
søndag 22. oktober 2023, klokken 14:04
TSLA er ikke en utbytteaksje, og kommer nok heller ikke til å bli det på lenge, om noen gang.
Man spekulerer i fremtidig aksjeutvikling.

#2
Tesla / Sv: Tesla aksjer
lørdag 21. oktober 2023, klokken 19:03
Ad hominem der altså, elegant.
Jeg har selvfølgelig ikke fasiten, det gjelder åpenbart flere enn meg.
Du får ha lykke til med dine investeringer.
#3
Tesla / Sv: Tesla aksjer
lørdag 21. oktober 2023, klokken 18:44
Sitat fra: geear på lørdag 21. oktober 2023, klokken 18:25
Sitat fra: Veggen på lørdag 21. oktober 2023, klokken 15:36Tesla er selvfølgelig alle disse 3 tingene, og mere til.
Hva er vanskelig å forstå med dette?
At Musk forandrer mening om hva de er. Han har vel sagt rett ut at de var et softwareselskap. Så ble de et AI-selskap der robotaxi omtrent skulle være kjerneproduktet. Nå har de tydeligvis blitt et hardwareselskap.. hadde vel en runde med solceller og batteripakker også inni der et sted.
Hæ, så et selskap kan bare være en ting....  ::)
Tesla er blitt et stort selskap som driver med mye forskjellig, at de snakker om de forskjellige tingene til forskjellig tid betyr da ikke at de endrer mening om hva de driver med.
Er dette et dårlig forsøk på trolling?
#4
Tesla / Sv: Tesla aksjer
lørdag 21. oktober 2023, klokken 17:53
Samme for meg, mine aksjer skal ikke selges på leengee  8)
#5
Tesla / Sv: Tesla aksjer
lørdag 21. oktober 2023, klokken 15:36
Tesla er selvfølgelig alle disse 3 tingene, og mere til.
Hva er vanskelig å forstå med dette?
#6
Zoe / Sv: Varmeapparat sluttet å virke
mandag 18. september 2023, klokken 18:50
Da ble kaldt i dattera sin ZE40 levert desember 2018.
Varmeapparat bør vel forventes å holde mer enn 5 år så bør vel gå på reklamasjon.
Hva er andres erfaring med det?
#7
Model S 2013 - 2022 / Sv: Forskjell på P85 og P85+
lørdag 16. september 2023, klokken 22:20
Min P85+ ble levert uten hekkspoiler  :police:
#8
Model S 2013 - 2022 / Sv: Forskjell på P85 og P85+
tirsdag 05. september 2023, klokken 15:00
Fastere dempere, tykkere stabstag, muligens strammere foringer?
Det er det jeg kommer på i farten, begynner å bli en stund siden dette...
#9
Andre Elbiler / Sv: Saab EV NEVS
mandag 24. juli 2023, klokken 22:44
Ser jo veldig lovende ut, håper de klarer å lage den til en fornuftig pris.
#11
Spørs om det er et gammelt 90 refurbish batteri, eller det nye 350V 90 batteriet basert på 100 pakka.
I første tilfelle er det nok ikke verdt det, i det andre er det definitivt et godt tilbud.
Det nye 90 batteriet er mye bedre både på kapasitet og superladehastighet.
#12
Å mute de jæskla parkeringslydene var omtrent det første jeg gjorde etter å ha hentet bilen i 2013.
Så den muligheten har heldigvis vært der hele tiden.
#13
Tesla SW og AP / Sv: Telia simkort
lørdag 21. januar 2023, klokken 00:30
Ble dette SIM byttet gjort uoppfordret på service?

Dårlig Telia dekning på hytta så dette ønsker jeg ikke.
#14
Jo takk, svært bra i mitt tilfelle.
Bilen føles nesten bedre enn da den var ny.
#15
Det var trist å høre Muffinman, det er ikke så mange av oss originale 2013 eiere igjen nå.
Du skal ha stor takk for alle nyttige innlegg opp gjennom årene, en av forumets aller beste bidragsytere.
Ja, og lykke til med grandiosan fremover  :laugh:
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA