Sitat fra: Rafa ali på søndag 31. januar 2021, klokken 14:08
52.5-24=27.5kwt bilen bruke andre ting enn reale km.
Dette er energien brukt til forvarming.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Rafa ali på søndag 31. januar 2021, klokken 14:08
52.5-24=27.5kwt bilen bruke andre ting enn reale km.
Sitat fra: BearThor på søndag 10. mai 2020, klokken 09:13Synes prisene til Tesla er overkommelige, betalte kr. 8,80 +mva pr. stk for disse plasthettene i fjor høst.
Alt er jo svindyrt der
Sitat fra: Klykken på søndag 10. mai 2020, klokken 09:30Nei, jeg betalte 28,16 + mva pr. stk. i fjor.
Hjulmuttere er kostbart da, rett under 1000kr for 4stk.
Sitat fra: Klykken på fredag 06. desember 2019, klokken 08:12
Er en bug på nyeste sw som gjør at batterivarmer ikke starter ved forvarming. 2019.36.x.
Sitat fra: Muffinman på søndag 27. januar 2019, klokken 12:23
Absolutt interessant.
Sitat fra: Muffinman på tirsdag 22. januar 2019, klokken 08:06
Ellers er det vel enda et alternativ i tillegg til de fire i åpningsinnlegget: Camberbolt, eller eksentrisk bolt om man vil. Det er vel relativt ofte brukt for å korrigere camber etter senking rundt om virker det som. Etter hva jeg leser kan man få 0,5-1 grad med en slik. Men usikker på om disse kan glippe; de er jo avhengig av at anleggsflaten fra skivene får såpass grep at de låser skikkelig.
Sitat fra: Muffinman på søndag 20. januar 2019, klokken 14:09
Da er kanskje ikke 5-6mm lengre stag for min del så dumt.
Så må må man naturligvis få tak i foringer som passer også.
Sitat fra: elekTrond på torsdag 10. januar 2019, klokken 00:39
@LA-Thing: Kona di, sier du? Hun heter vel ikke Hyundai?