Sitat fra: Toalmar på torsdag 25. mai 2017, klokken 21:19Justering opp? Eller ned?
Og ganske sikkert en prisjustering, mener det var prisjustering rundt samme tid i 2016
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Toalmar på torsdag 25. mai 2017, klokken 21:19Justering opp? Eller ned?
Og ganske sikkert en prisjustering, mener det var prisjustering rundt samme tid i 2016
Sitat fra: TM på tirsdag 04. april 2017, klokken 16:25Ja, vet at det ikke er godkjent takstativ for Zoe heller. Jeg kan klare meg uten da jeg har en annen bil. Men det er et vurderingspunkt og negativt for meg at den ikke har det.Sitat fra: bobakka på tirsdag 04. april 2017, klokken 15:55Det leveres ikke godkjent takstativ til Zoe og den har ikke oppgitt lovlig taklast i kjørtetøyregisteret. Tror det er bare e-Golf som har det i denne klassen. Den kan leveres med originalt takstativ og det er oppført maks 75 kg taklast i vognkortet. Det går nok an å få til noe både på Zoe og Ionic, men godkjent er det ikke. Og spørsmåler er hvor lurt / trygt det da er å kjøre med sykler eller takboks i 100 km/t
For meg er det lademuligheter, takstativmuligheter, forvarming (helst kontinuerlig varme/kjøling da bruker bilen som hundehus) viktige vurderingspunkter hvor det er store ulikheter fra bil til bil.
Sitat fra: Domenenavn på onsdag 22. mars 2017, klokken 09:30Sitat fra: HCO på onsdag 22. mars 2017, klokken 06:20Sitat fra: Domenenavn på tirsdag 21. mars 2017, klokken 23:50Skal du spamme samtlige tråder om Zoe før du er fornøyd? Jeg tror samtlige her inne nå har fått med seg at du er elendig til å gjøre research, og derfor har endt opp med å bruke mye penger på en bil som ikke passer til ditt bruk. Synd, trist, leit, move on.
Ganske høy pris, for et så dårlig produkt (...)
Det handler ene og alene om misvisende markedsøfring fra Renault sin side. Og om man ikke kan kommentere hver enkelt tråd/tema her inne er jo synd i såfall.
Sitat fra: asgeirn på torsdag 07. mai 2015, klokken 21:27
Her er to portable varianter jeg har funnet på min let etter en kompakt kabel til Zoe. Begge støtter opptil 22kW, og har plugger for rød 32 og 16, blå 32 og 16, samt Schuko.
EVR3 - rød CEE32 plugg, men med tilhørende overgangssett:
http://www.e-station-store.com/en/portable-charging-stations/36-evr3-type-2-max-22-kw.html
Maxicharger - denne har utskiftbare plugger og tilpasser ladestrøm automatisk til den pluggen du putter inn. Høres meget kult ut. Har adaptere for Rød CEE 32 og 16, blå 32 og 16, og Schuko.
http://www.automobile-propre.com/boutique/maxicharger/67-mister-ev-maxicharger.html#/prise_cote_vehicule-type_2
Vad tycks?
Sitat fra: HeltElektrisk på torsdag 02. februar 2017, klokken 23:50
Jeg demonterte ingen verdens ting, og hadde ikke bilen på noe bukk/jekk eller lignende.
Fikk kona til å dra i spaken litt , og lå selv på kne bak/under bilen med ei god lykt.
Det er rett og slett en helt åpen konstruksjon under der hvor du ser både vaiere og flere bevegelige deler som er i bevegelse når spaken flyttes. Sprayet godt på alle bevegelige deler - problem solved.
Gearet er som da bilen var ny
Er ikke sikker mitt problem var det samme som andre her har opplevd med sin bil, men i mitt tilfelle var det altså bare treg vaier/deler under bilen som var problemet...
Sitat fra: HeltElektrisk på mandag 30. januar 2017, klokken 23:17Sitat fra: erik e på mandag 30. januar 2017, klokken 21:54
Om noen sitter inni bilen og flytter girspaken ser du hva som beveger seg. SMØR. 14000,- for skifte av gearsensor.
Sitat fra: kaiat på mandag 30. januar 2017, klokken 21:43
Justering: http://mmc-manuals.ru/manuals/i-miev/online/Service_Manual/2011/22/html/M122120150001400ENG.HTM
Du får myse litt på disse.