Minus: Litt trangt å komme inn bakdøren. Jeg stanger hodet i taket når jeg sitter i baksetet. Selv om jeg er et par cm lavere enn Elon Musk. Nakkestøttene bak er så små at de umulig kan være lov i Europa. Kantene på plastfilmen på panseret var veldig synlige.
Pluss: Butikken var full av positiv og hjelpsom betjening idag. Lakkprøvene til model S er utstilt i butikken. Glasstaket virker veldig kult, men er deaktivert på bilen som er på besøk nå. Den europeiske versjonen av model S skal støtte lading med 240V 3-fas, som skal gi en del raskere lading enn 1-fas. Bra, for sikringsskap 32A 3-fas er allerede installert i garasjen. Når kommer det kommunale ladestolper med 32A 3-fas?
Gleder meg til å prøvekjøre. :-)
Lurer på hvor stor andel av Model S kjøperne som har elbil fra før?
Pluss: Butikken var full av positiv og hjelpsom betjening idag. Lakkprøvene til model S er utstilt i butikken. Glasstaket virker veldig kult, men er deaktivert på bilen som er på besøk nå. Den europeiske versjonen av model S skal støtte lading med 240V 3-fas, som skal gi en del raskere lading enn 1-fas. Bra, for sikringsskap 32A 3-fas er allerede installert i garasjen. Når kommer det kommunale ladestolper med 32A 3-fas?
Gleder meg til å prøvekjøre. :-)
Lurer på hvor stor andel av Model S kjøperne som har elbil fra før?