Rekkevidden burde være mer enn nok. Med 400 km rekkevidde burde man ihvertfall klare 5 timer konstant kjøring. Og som oftest må man jo vente litt innimellom. Hvis man sørger for å ha 20 kW lader og setter opp ett 400 V trefase stikk i nærheten av der man venter, burde man jo kunne få noen ekstra timer kjøring per dag.
Uansett, om man mister en tur innimellom, så vil det jo lønne seg i drivstoffbesparelsene.
Problemet med Model S som taxi er nok takhøyden bak. Jeg tror det vil bli mye mer populært med Model X som taxi. 7 seter til voksne og rikelig med takhøyde burde få taxinæringen til å kaste seg over den.
Uansett, om man mister en tur innimellom, så vil det jo lønne seg i drivstoffbesparelsene.
Problemet med Model S som taxi er nok takhøyden bak. Jeg tror det vil bli mye mer populært med Model X som taxi. 7 seter til voksne og rikelig med takhøyde burde få taxinæringen til å kaste seg over den.