1
Tesla SW og AP / Sv: 2022.12.x
« på: Onsdag 20. April 2022, klokken 20:54 »Mon tro hva jeg har gjort galt mot Elon siden jeg fortsatt har 2022.8.2?
Og vår Model X fikk 8.3 i dag

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Mon tro hva jeg har gjort galt mot Elon siden jeg fortsatt har 2022.8.2?
Lurer på om dette LFP batteriet på model 3 Standard har bedre forutsetninger for å tåle supercharging på daglig basis med tanke på slitasje?
Hongqi E-HS9: 0,345 CD
Tesla Model X: 0,25 CD
Det er nå en vesentlig prisforskjell på X100D og S75D.
Det er to ting som gjør at jeg angrer på at vi ikke kjøpte 100:
- mange langturer uten destinasjonslading.
- mange langturer med større henger, ofte kombinert med manglende destinasjonslading.
100 ville redusert smerten noe, men ikke fjernet den. Uten henger og med destinasjonslading er det uproblematisk å leve med 75.
For en helg på hytta så var 6 seter X en mindre kapabel bil enn TMS til min overraskelse.
Har en TMX produsert oktober 2017 og vurderer å oppgradere til CCS.
Lader bilen hjemme med en type 2 kabel, nok for hverdagsbruk.
Hvis jeg oppgraderer til CCS:
1. Kan jeg fortsatt lade bilen hjemme med en type 2 kabel?
2. Kan jeg fortsatt lade bilen i Teslas V2 ladere?
Du skriver som om du tror at å slå på blinklys gir deg forkjørsrett.
Hei, dere.
Jeg ser stadig at flere elbiler kan ha tilhenger. Mange med små vekter.
Hva slags kriterier er det for at f.eks. Enyaq 80x, som er 4x4, ikke kan ha mer enn 1200 kg?
Ikke si typegodkjenning....