meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - godarn

#1
e-5008 / Takboks
tir 27. mai 2025, kl. 15:01
Har en Skiguard 860 takboks på forrige bilen som jeg testet på denne nå.
Passet dessverre ikke, så må skaffe meg ny.

Fått tilbud på Skiguard 860, Thule Force 3 XXL Sport og Thule Motion 3 XL Low.
Er en del prisforskjell på disse her.

Noen som har takboks på sin E5008 som de kan anbefale?
#2
Fant ut av det. Profilen hadde nullstilt seg så automatikken var av på alt på døren bak plutselig.
#3
e-5008 / Bagasjeromsluke åpner seg ikke skikkelig
fre 18. apr 2025, kl. 15:09
Den elektriske motoren åpner ikke luken opp. Den åpner døren men luken går ikke opp.

Kommer lyder som en varsling men ikke noe info i display.

Noen som har tips? En meny eller noe jeg kan titte i?
#4
e-5008 / Sv: Peugeot appen
ons 16. apr 2025, kl. 20:39
Testet mer i dag.
Mulig den oppdaterer seg bare når det er skjedd endringer. Kan tyde på det.
#5
e-5008 / Sv: Peugeot appen
ons 16. apr 2025, kl. 14:20
Går mange timer mellom hver oppdatering som vises i appen.
Kan jo ikke være det som er meningen, siden den skal vise tilnærmet i sanntid?
#6
e-5008 / Peugeot appen
tir 15. apr 2025, kl. 22:17
Har laget bruker i appen og en bruker i bilen, men lagde brukeren i appen først.

Er det noe link mellom bruker i bil og appen?

Synes appen oppdaterer seg sjelden, men vet ikke om det er pga måten jeg har registrert ting på eller om det er by design.

Noen som vet?
#7
e-5008 / Sv: e-5008
man 14. apr 2025, kl. 09:13
#8
e-5008 / Sv: e-5008
man 14. apr 2025, kl. 08:09
Da landet vi på en bestilling av utstillings bilen til BOS på Kokstad.
Ny bil med hengerfeste, takbøyler, gummimatter og vinterhjul for 540k. Så får vi se hvordan dette går.
Hentes allerede i dag :)
#9
e-5008 / Sv: e-5008
ons 02. apr 2025, kl. 08:55
Ser at WLTP varierer en del på biler som ligger på finn.no. Alt fra 478 og opp til 503 km.
Er det alderen på bilene og hvor langt de har gått som definerer dette mon tro?
I praksis er det nok liten forskjell regner jeg med, men bare rart at det varierer.

Ser også at hk varierer noe. Merkelig.

Har fått tilbud av BOS på en 5008 med hengerfeste, standard lakk og vinterhjul til 525 000.
Usikker på hva jeg tenker om den prisen. Hva tenker dere?
#10
e-5008 / Sv: e-5008
tir 01. apr 2025, kl. 08:46
Så det betyr at den long range versjonen som BOS reklamerer for nå har lang ventetid?
Selger sa at den først ble levert om 1 år, men må jo ta det med en klype salt da han vil selge dagens versjon..
Fant ikke noe info på dette noe sted.
#11
e-5008 / Sv: e-5008
man 31. mar 2025, kl. 22:15
Når lanseres Long range versjonen?
#12
e-5008 / Sv: e-5008
fre 28. mar 2025, kl. 14:29
Sitat fra: syklisten på fre 28. mar 2025, kl. 14:02
Sitat fra: godarn på fre 28. mar 2025, kl. 12:42Noen som har erfaring med gjenbruk av takboks?
Har en ny en på Enyaq bilen jeg har i dag med stengene gjennom takboksen. Er det noen lister eller noe som viser kompatibilitet mellom bil og takbokser?

Jeg er på min tredje bil med samme takboks, og jeg kjøpte den selv brukt. Så fire forskjellige biler har denne takboksen vært på. For min del har det bare vært å bytte de føttene/klørne som passer til railsene til hver av bilene. Thule har lister med kompatibilitet.

Ser den, men haifinnen på taket på bilene er nok litt forskjellig plassert tipper jeg. Så det var der jeg ble usikker på om dagens boks vil passe på 5008'en.
#13
e-5008 / Sv: e-5008
fre 28. mar 2025, kl. 12:42
Noen som har erfaring med gjenbruk av takboks?
Har en ny en på Enyaq bilen jeg har i dag med stengene gjennom takboksen. Er det noen lister eller noe som viser kompatibilitet mellom bil og takbokser?
#14
e-5008 / Sv: e-5008
tor 27. mar 2025, kl. 14:01
Var og prøvde en bil i dag. Fikk faktisk plass til en sportsvogn bak selv om alle setene var oppe.
Romslig bil å sitte i synes jeg. Var også helt grei kjørekomfort selv om rattet var litt uvanlig.
Irriterende lyd ved over hastighet, men levelig.
Vær obs på at kampanjene som de kjører på BOS nettsidene er for long range som ikke kan leveres før om 1 år...
Leveringstid på versjonen som de selger nå er på 1-3 uker hvis det ikke er for mye unormalt en vil ha.

Madammen vil ha 7 seter, så vi får se hva vi bestemmer oss for.
#15
e-5008 / Sv: e-5008
ons 19. mar 2025, kl. 13:38
Noen som har noen erfaringer med de forskjellige pakkene de selger? Allure vs GT?
De jeg har sett på hos BOS har vært GT alle sammen. Er Allure bare en light versjon av GT siden den er så billig i forhold?
© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA