Det var vel satt litt på spisen, men mitt inntrykk og egne erfaring er at så lenge problemene er relativt trivielle og hverdagslige så er det ikke noe problem, men så fort det er vanskelig feilsøking, ukjent feil så blir det vanskeligere og ting tar fort lang tid.
Er jo ikke strålende fornøyd med andre verksteder heller, men disse opptrer mer forutsigbart om dog noe middelmådig. I tillegg gjør Tesla endel rare valg som fremstår latterlig for profesjonelle aktører slik som dette; https://www.motor.no/aktuelt/tesla-krever-400000-kr-etter-skade-pa-lanebil-uten-kasko/249175
Nok off-topic. Men det er verdt å tenke gjennom/undersøke litt med tanke på oppfølging og lignende i etter tid. Man finner jo både veldig fornøyde og misfornøyd kunder hos alle merker.
Er jo ikke strålende fornøyd med andre verksteder heller, men disse opptrer mer forutsigbart om dog noe middelmådig. I tillegg gjør Tesla endel rare valg som fremstår latterlig for profesjonelle aktører slik som dette; https://www.motor.no/aktuelt/tesla-krever-400000-kr-etter-skade-pa-lanebil-uten-kasko/249175
Nok off-topic. Men det er verdt å tenke gjennom/undersøke litt med tanke på oppfølging og lignende i etter tid. Man finner jo både veldig fornøyde og misfornøyd kunder hos alle merker.