meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Vo2max

#2
Model 3 / Støydemping Tectyl
fre 26. jan 2024, kl. 14:32
Noen som har utført understellsbehandling/støydemping med Tectyl ?
Jeg har fått tilbud på støydemping (kun støydemping, ikke komplett understellsbehandling) hos Bilservice Skedsmo (Mekonomen) til 3999,-
Dette er jo vesentlig rimeligere enn andre tar, så ble umiddelbart bittelitt skeptisk.
Vil det ha nevneverdig effekt ?
Jeg har sendt Mail og forespurt om hva som faktisk gjøres når det foretas støydemping, men tenkte å høre her om noen har gjort dette med Tectyl og kanskje til og med hos Bilservice Skedsmo ?
2019 TM3 LR
© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA