100% på e2008 er vel i realiteten 90%. 45-46kW av 50kw-batteriet som brukes.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Contango på mandag 31. januar 2022, klokken 18:09
Peugeot råder klokelig eierne til å holde batteriet mellom 20 og 80%. Hadde jo vært generøst da om det var mulig å sette en ladegrense. Men det finner jeg ikke noen steder. Heller ikke i bilen. Noe jeg ikke har fått med meg?
At man aldri kan stoppe ladingen fullt og helt men kun avbryte ved å utsette den er vel heller ikke noe de får premie for i utviklingsavdelingen.
Om det er noen trøst er erfaringen med Jaguar at produsenten også der forutsetter at man skal organisere livet sitt rundt ladeboksen. Tesla er så suverent best på disse tingene.
Sitat fra: Sokk på fredag 30. april 2021, klokken 10:55
Takk for utfyllende svar. Jeg tenkte ikke på at den kunne sammenlignes med Citroen, det er jo stort sett samme bil. Tenker nok at vi klarer oss veldig fint med en e2008.
Sitat fra: KjellG på onsdag 20. januar 2021, klokken 23:03
Hvis abonnementsprisen for 3*63A OV er lik med 3*50A, hadde jeg byttet. Plutselig kommer det begrensninger.
Sitat fra: Rav4_EV på tirsdag 19. januar 2021, klokken 15:56
Om trådstarter heller oppgir hvor langt han kjører per dag og hvor mange timer han står parkert med mulighet for å lade, er det lettere å gi svar.
En 16A ladeboks gir deg fint 15-20 km per time i ladehastighet.
Sitat fra: Erik Ola Ulvestad på søndag 29. november 2020, klokken 18:04
Q1: For Easee Home: Tibber Pulse (HAN) eller Easee Equalizer (HAN)
Er du så uheldig å ha Aidon AMS måler får du desverre ikkje fullgod laststyring med Pulse eller Equalizer via HAN port.
Sitat fra: hybrid88 på søndag 29. november 2020, klokken 14:43
Hva er status på dette her?
Hva er "ulempen" med easee levert av circle K kontra å kjøpe den i en elektrobutikk og få en lokal elektriker til å installere