Hei igjen, skjønte du hadde avviklet
Jeg har ikke igjen noen batterier , så er det mulig å få tak i noen så er jeg interessert. Kommer gjerne en tur nå i mai ...
Jeg har ikke igjen noen batterier , så er det mulig å få tak i noen så er jeg interessert. Kommer gjerne en tur nå i mai ...

. Kommer ca 40 - 50 km med veldig forsiktig kjøring de siste milene. Forsøkte meg på vannservice i går kveld , ble nok ikke helt riktig - fikk ikke avsluttet vannservicen , men fikk fylt alle cellene tror jeg. Mulig jeg bør demontere kassa bak å sjekke tilstanden her også + test kjøre noe mere.