Som de fleste skriver / i praksis et dette omtrent som lotto, men NOE kan du lese utav det at bilen KAN lade fort.
Vi er ikke veldig erfarne, hatt elbil i 4 år, kjørt 110.000 km, så det er forskjell på en som har maks ladehastighet på 100kW/t (I-Pace) mot en som har over 200kW/t (ionic5).
På I-Pace er vel laveste fart vi har fått på lynlader 35kW/t (irriterende tregt), mens 96-98 kw/t er vel det høyeste. På I5 så er vel det laveste 65 kW/t mens har sett opp mot 190Kw/t også (vinter).
Var litt sjokkert i går, relativt lett boggihenger, dog med høye gitterkarmer : 35 kW/100 km i forbruk. Uplanlagt lading gav fart på rundt 150 kW på maks
Vi er ikke veldig erfarne, hatt elbil i 4 år, kjørt 110.000 km, så det er forskjell på en som har maks ladehastighet på 100kW/t (I-Pace) mot en som har over 200kW/t (ionic5).
På I-Pace er vel laveste fart vi har fått på lynlader 35kW/t (irriterende tregt), mens 96-98 kw/t er vel det høyeste. På I5 så er vel det laveste 65 kW/t mens har sett opp mot 190Kw/t også (vinter).
Var litt sjokkert i går, relativt lett boggihenger, dog med høye gitterkarmer : 35 kW/100 km i forbruk. Uplanlagt lading gav fart på rundt 150 kW på maks