Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Stip

#1
Skoda ENYAQ / Kjøreegenskaper og programvareoppdatering
onsdag 25. januar 2023, klokken 12:25
Har hatt Enyaq (2wd) sidan sommar 2021. Dette er vår andre vinter. Både eg og kona merker vesentlig forskjell i kjøreegenskaper på vintervegane i år i forhold til i fjor vinter. Hekken drifter meir under vanlig kjøring på isete forhold, og ESP'en jobber hardere.

Kan selvfølgelig bli påvirka av slitte dekk og/eller dårligare vær denne vinteren, men trur egentlig ikkje heilt det heller. Vi mistenker at det er et resultat av programvareoppdatering då vinteren starta.

Er det andre som har lignande erfaringar?
#2
Skoda ENYAQ / Sv: Skeivslitte dekk?
fredag 28. oktober 2022, klokken 07:44
Bytta akkurat til vinterdekk. Har kjørt 32000km. Bakdekka er slitt og må byttast allerede (Bridgestone, bakhjulstrekk iv80). Ca 12500 for to dekk. Dyrt, men totalregnskapet er likevel bra for bilen. I tillegg såg vi tegn til at innerkanten var meir slitt. Går fint, men det er ein ting ja.
#3
Skoda ENYAQ / Sv: iV80 dårlig vinterrekkevidde
onsdag 16. mars 2022, klokken 08:23
Gjekk denne hus forbi? Fra tek.no:

"Et litt interessant moment er også at modellene med firehjulstrekk, altså RS og IV 80X, har et batteri fra en annen produsent enn de øvrige."
#4
Skoda ENYAQ / Sv: iV80 dårlig vinterrekkevidde
lørdag 19. februar 2022, klokken 23:23
Nei, trur ikkje det. Hadde faktisk ein tur frå Gardermoen over Hemsedalsfjellet i forgårs. Ville vise passasjeren kor kult det var med regenerering ned bakkane mot Lærdal, men % blei redusert. Då skulle batteriet være varmt. Forstår lite av det.
#5
Skoda ENYAQ / Sv: iV80 dårlig vinterrekkevidde
lørdag 19. februar 2022, klokken 20:19
Nja. Har lada opp mange prosent ned 1000 m bratta frå Tyin - Årdal sommarstid i B. Men ingenting vinterstid samme etappe. Syns det er rart.
#6
Skoda ENYAQ / Sv: iV80 dårlig vinterrekkevidde
tirsdag 01. februar 2022, klokken 11:34
Til sammenligning: Kjørte tur/retur Sogn - Gardermoen (330km) i desemberkulda med "full tank" begge veger og ein passasjer over Hemsedalsfjellet (1140 m.o.h.). Rask stigning opp på fjellet og laaaang regenerering ned frå fjellet østover. Motsatt heimover. 80 med 19'' pigg. Sjelden over 80 km/h. Mykje Travel Assist.

Til Gardermoen: 12% igjen på batteri = ca. 375 km rekkevidde
Frå Gardermoen: 5% igjen på batteri = ca. 351 km rekkevidde
#7
Skoda ENYAQ / Sv: iV80 dårlig vinterrekkevidde
søndag 30. januar 2022, klokken 09:13
Evnt kan 80-testen repeterast fleire ganger med tilfeldige bilar. Samme kven.

Eg donerer gjerne ein liten vipps til den som kjem seg over kneika 😄
#8
Skoda ENYAQ / Sv: Tips til smale bilseter?
tirsdag 18. januar 2022, klokken 10:54
Har tre kids i alderen 4-9 år. To sitteputer til dei eldste mens yngste sitter i barnestol. Har måtta sage av "hankane" på midterste sittepute. Då har det funka bra i 3/4 år og på mange langturer. Usikker på kva NAF ville sagt om løysinga, men vi har ikkje valg. Eldste er på grensa til å sitte rett i setet uansett.

Om andre derimot har tips til lydtett "taxi-skillevegg" for all kranglinga i baksetet må dei rope ut  :laugh:  :laugh:
#9
Skoda ENYAQ / Sv: Feil og mangler - Oppsamlingstråd
fredag 07. januar 2022, klokken 13:36
Takk for svar!  :+1:
#10
Skoda ENYAQ / Sv: Feil og mangler - Oppsamlingstråd
søndag 12. desember 2021, klokken 16:59
Det "smekker" litt i høgtalarane ved oppstart av og til. Er dette normalt?
#11
Skoda ENYAQ / Sv: Founders edition
onsdag 24. november 2021, klokken 22:37
Flott!!  :+1:
#12
Møtte ein med crystal face i ein tunnell nettopp. Sjukt stilig, og eg var ein av skeptikarane.
#13
Skoda ENYAQ / Sv: Økning til 170 kW lading til høsten
søndag 03. oktober 2021, klokken 09:38
Noko nytt om dette temaet?
#14
Skoda ENYAQ / Sv: Erfaringer med Enyaq
tirsdag 17. august 2021, klokken 20:04
Ja du har ei linje du kan justere alt langs. Såg akkurat no at det finst hakk mjukare enn "comfort" og stivare enn "sport". Det får du derimot berre justert i modusen "individuell".
#15
Skoda ENYAQ / Sv: Erfaringer med Enyaq
onsdag 11. august 2021, klokken 12:53
Det kan framstå litt rart ja, men på 4/5 turer treng du jo ikkje 585 liter. Då er det nyttig med plant bagasjerom. Forenkler inn-/utlasting.

Og følgande detalj tok laaang tid før eg oppdaga, men du kan faktisk justere vinkelen på bagasjeromsplata til å flukte med ryggen på setene nedfelt. Har allerede fått bruk for det til sofaflytting. Flata blir då såpass lang at om du parkerer i ein svak nedoverbakke kan du i teorien også legge inn ei madrass og sove flatt og godt. Men husk å slå av kupeovervåkning, ellers vil bilalarmen gå kvart 5 minutt.  :) Det er nice to have, ikkje need to have.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA