Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - RR0202

#1
90 dager tok det før jeg fikk fungerende lader på veggen hjemme.
CircleK kundeservice får stryk av meg, jeg sender mail for å holde kontakten, men ingen av dem er blitt svart på. De ringer kun når jeg skriver på Facebook. Det virker heller ikke som om dem har kontroll på hva de kommuniserer ut til kunde. Jeg fraråder på det sterkeste å bruke CircleK basert på min erfaring.
Det er lov å være uheldig en eller to ganger. Men så mange gjentatte ganger i løpet av disse 90+ dagene er helt hårreisende.
#2
Nå har det gått 80 dager fra bestilling, og jeg har enda ikke fått en brukbar lader på veggen.
Det var feil på laderen, men Circle K mente det var jording som var problemet, jeg fikk fikset ny jording til 3000+mva, men lader fungerer like dårlig.

Installatør skulle kontakte meg "etter påske" med ny dato for ny installasjon av ny lader.
Gleder meg til Circle K tar kontakt...
#3
Både jakke og skjorte er knall røde hos Grenland Taxi, men dette har sikkert ingen sammenheng med de rosa setene.
#4
Sitat fra: sveander på torsdag 19. mars 2020, klokken 10:38
Har det skjedd noe mer?

Fått dato for installasjon, neste uke, pga karantene. Idag ble jeg oppringt av CirkleK som egentlig bare ville beklage at det hadde tatt så lang tid og bekrefte at jeg hadde fått 500,- i rabatt på pakken.
#5
Bestillte lader 17. januar og fikk bestillingsbekreftelse med en gang. Hørte ikke noe på flere uker og henvendte meg via epost for å forhøre meg om fremgang, ingen svar, sendte enda en mail med samme resultat. Denne uken sendte jeg mail om at jeg ikke lengre ønsket laderen pga sen levering og ingen kontakt. Da ble jeg etter et par timer oppringt av montør. De hadde nettopp fått bestillingen. Sa til dem at jeg godt kunne få den installert om det skjedde snarlig, og informerte Cirkle K om dette samtidig via mail. Har fått svar på dette at det er ok, og med en liten rabatt pga ventetid. Idag fikk jeg igjen mail om at denne var avbestilt og ikke ble sendt installatør. Gleder meg til fortsettelsen, mulig jeg får en lader på veggen iløpet av sommeren :)
Virker rotete på kundesenteret da de ikke svarer på mail og ikke klarer å følge opp bestillinger, helt til jeg melder om at jeg vil avbestille. Installatør er også ganske oppgitt da informasjon jeg fikk ikke stemmer, hvor det står at lader blir sendt til dem, men installatør meldte om at de må bestille etter å ha kontaktet meg. :)

Nå angrer jeg igjen på at jeg valgte å beholde bestillingen, og kunne helst sett meg om etter annen seriøs aktør.
#6
e-Golf / Sv: E-golf utstyrspakke
torsdag 23. januar 2020, klokken 12:33
Da jeg kjøpte bilen, forventet jeg at den hadde Exclusivepakken, som den var annonsert med, noe den ikke hadde. Jeg har nå fått tilbud om å heve kjøpet, og hentet inn tilbud på ny bil fra Møller. De har en fin kampanje gående på modellen nå.
#7
e-Golf / E-golf utstyrspakke
søndag 19. januar 2020, klokken 23:50
Jeg ser det er 2017/18/19 modeller på Finn.no med Exclusive i beskrivelsen, men jeg finner kun at den ble lansert i 2019, og da med "alt" av utstyr.

Dere som har 17/18 Exclusive, hva innebærer dette? Og var dette en betegnelse VW brukte ved salg?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA