Kjører 19" Ph Turbin II på min tm3p. Veldig fornøyd. Anbefaler ikke 18" da det blir veldig lite plass mellom caliper og felg. Kun ca 0,5mm på PH Turbin.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: lars667 på tirsdag 02. februar 2021, klokken 21:34
Kan det være at døra på passasjersiden er tregere fordi den ikke er like ofte i bruk, og dermed ikke er like "innkjørt" som førerdøra? Stusset på det samme på e-golfen min, men det viste seg at det kom seg etter en stund da alle dører var mer brukt. Ellers hørtes lakkstift rimelig useriøst ut ja. Nå innrømmet også Elon i Sandy Munro-intervju (av i dag) at en del av bilene laget i høst kunne ha noen lakk-issues....
Sitat fra: Woodbear på søndag 31. januar 2021, klokken 11:40Du sier noe der, tross alt tesla. Skal gjøre litt mer research. Mulig jeg kan sammenligne en m3p 2021 med min
Da jeg leverte inn 21 modellen til sc, og kjørte ut lr19 som sto i standard var det mye tyngre en 21 i comfort med en gang jeg kom opp i 10-15km Bytta til comfort og relativt likt, kanskje 10% tyngre
Selv lr ble litt lettere på rattet da jeg gikk fra 19 sommer til 18 vinter.
Vanskelig å si, men da jeg testa p 19 modell i høst for å vurdere bytte fra lr til p, mest for å teste trøkket, så syns jeg det var mye mere forskjell enn nå
Mulig servoene er random stilt inn , tross alt tesla 🙈
Sitat fra: Woodbear på lørdag 30. januar 2021, klokken 20:07
Jeg bruker typ to fingre på 2021 tm3p... hadde 19 lrawd igjen som lånebil en dag, var relativt lik.
Før det kom jeg fra audi a4 09 uten servotronic og vanlig hydraulisk servo..
alt kjentes ut som fjær i forhold.
Sitat fra: helge89 på fredag 22. januar 2021, klokken 00:32Skjønner! Mulig fjærene spiller inn. Tror faktisk felgene er samme ET som på LR for det er aftermarket.. Og jeg skjønner at en sportsbil skal være tyngre på rattet ved banekjøring, men ved cruising til hytta er det digg med litt lett ratting.
Performance har +35 mm offset, mens LR har +40 mm på felgene.
Spørs om du kjenner -5 mm offset dog...
Du har også stivere fjærer som kan ha effekt på caster etc. når du svinger.
Begge deler vil i prinsippet gi mer motstand i rattet når du svinger.