Hadde min 2021 på sc Drammen og nevnte at trådene i bakruten fungerte 2/10 ganger. Fikk beskjed om at dette var en kjent feil som skulle rettes med en ny FW.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: ToWalkOrDrive på mandag 16. november 2020, klokken 14:53Sitat fra: tom-eil på mandag 16. november 2020, klokken 14:35
Jeg snakket med Tesla i forrige uke, og representanten sa at det kun var Performance som hadde fått oppdaterte hovedlykter, ikke SR+ eller LR.
Sa han noe om det var en midlertidig forskjell, eller om det er sånn det blir fremover? Hvis det er en forskjell fremover bør de jo legge det til på bestillingssiden som viser hva du får ekstra med Performance.
Sitat fra: Elmo på onsdag 19. august 2020, klokken 18:13Sitat fra: tom-eil på lørdag 15. august 2020, klokken 10:49
Denne uken har jeg vært hos Møller og fått installert ny software som skal fikse ladeproblematikken med 7.2kw på 1 fas 32A. Problemet er at vi har flyttet, og med dette demontert laderen vår.
Når bilen har vært hos Møller så pleier man å få med et papir som sier hva som er gjort, og da også koder på hvilke oppgraderinger eller garantireparasjoner som er gjort.
Hvis du ikke fikk med noe skriftlig, så bør du også kunne finner det på Mittbilhold.no (se eksempel fra de bytte ladeporten på min eUp)
Kan du dele den informasjonen ?
Sitat fra: Daruu på tirsdag 18. august 2020, klokken 19:54Sitat fra: tom-eil på søndag 16. august 2020, klokken 20:09
Da fant jeg en 7.4 kw 1-fas 32A ladestasjon i Horten. Ankom med ca. 75 % strøm, og den viste 1:50 minutter igjen å lade. Dro til Holmestrand og ladet på en 3.6 kw lader med ca. 70 % strøm, og den viste over 4 timer, så det virker som om dette var løsningen på problemet. Har meldt ifra til Seat, så får vi se hva de sier.
Hvilken møller avdeling var det du har vært hos?
Har du evt navn på en du snakket med?
Hvis du ikke vil skrive det her så send gjerne PM, min lokale møller påstår at det kun er 3.6kw som støttes på min eup....
Sitat fra: bereri på mandag 27. april 2020, klokken 18:30
Hmm. Ga de noen signaler på om dette er noe som skal fikses, eller er det bare sånn det er ? Jeg ser det står oppført på utstyrslisten til e-UP! Range at 32A mode 3 kabel følger med, og hva skulle den være til om ikke bilen er tenkt å kunne lade med 32A erfase
Sitat fra: Holmis på onsdag 18. mars 2020, klokken 19:50Sitat fra: tom-eil på onsdag 18. mars 2020, klokken 15:22
Oppdatering: Seat har bedt Møller Tønsberg om å ringe meg for å ta bilen inn for feilsøking vedr. ladeproblematikken. De skal sende info til fabrikk, så får vi se hva som må gjøres, om det er en sw-bug eller noe annet.
Mener Seat at den skal trekke 7,2kW / 32A når den detekterer er den er tilkoblet 1 fas og 7,2kW / 28A , 16A , 16A når den detekterer 3 fas? Det hadde isåfall vært veldig allright!
Sitat fra: Fre_ZZe på fredag 13. mars 2020, klokken 12:29
Ah - e-Golf hadde eg glemt ut. Har hørt at det er endel problemer med dei, ihvertfall på den første generasjonen som kom. Hva er ditt inntrykk?
Er også opptatt av billige serviceutgifter, hvordan har det vært for deg med e-Golf?