Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - ion Voicu

#1
Tidlige elbiler: PSA / Sv: Peugeot Partener 1999 Romania
søndag 23. januar 2022, klokken 21:13
Jeg kjøpte nylig en Renault Fluence, funksjonell, men med mange problemer. Nå er jeg ute etter å lage en abgreid på H. V.-batteriet for å sette noe 40 kw> 60 kw. ..... i dag er de fleste bilbatterier laget på moduler der sveising uten skruer ble brukt, veldig vanskelig å jobbe med for en amatør hjemme. Passer for Nissan lif-elementer.
#2
Tidlige elbiler: PSA / Sv: Peugeot Partener 1999 Romania
søndag 23. januar 2022, klokken 21:00
God kveld .
Jeg skriver her litt sent.
Jeg kan fortelle deg nå at jeg har passert 40 000 km siden jeg er Peugeot-eier, veldig fornøyd med bilen og E-Golf-batteriet så langt.
Med 26 kw batteri er autonomien over 100 km ved temperaturer på 0 grader i Romania.
#3
Tidlige elbiler: PSA / Sv: Peugeot Partener 1999 Romania
lørdag 24. april 2021, klokken 21:55
På veien
  I dag klarte jeg å sette alt i drift, Maksimal lykke
Det gjenstod å endre motorlagrene, + planetaksen til venstre.
IMG_20210409_101829.jpg

5 seter
#4
Tidlige elbiler: PSA / Sv: Peugeot Partener 1999 Romania
fredag 23. april 2021, klokken 17:09
Ja, jeg trenger det, bilen går fortsatt, men jeg laster med en ELCON-laster.
Jeg vil ha en Sagem-partner eller berlingo
Neste uke går jeg til en formann for en diagnose, så bestemmer jeg meg for om det er verdt å investere i denne bilen [18 måneder = 29 000 km, autonomi ved 3 grader utenfor er over 100 km], neste uke er det mange løp i Norge - Romania .
Takk på forhånd
#5
Tidlige elbiler: PSA / Peugeot Partener 1999 Romania
torsdag 22. april 2021, klokken 07:31
Jeg har et lasteproblem.
DC-DC-laderen lades ikke når jeg tar kontakt
#6
Takk for forståelsen.
Jeg kommer tilbake mer detaljert.
Bilen er modifisert av meg på Lithium + Ion. Jeg bruker den i 65 dager, jeg har kjørt 4000 km, E-Gof batteri 24,2KW Maxim 164 km per ladning uten stopp, temperatur 20 grader gjennomsnitt, gjennomsnittlig hastighet 50 km / t, batteriet har nå 22 000 km, 3 år, 2,5 E / 100 km pris, pris,
I Ro 1L bensin = 1,36 E,
#7
Nå bruker jeg en lyskasterpære, denne er foreløpig knyttet til ladningen.
#8
Sitat fra: Elmo på mandag 04. november 2019, klokken 15:11
Hi  ion Voicu.

It is not clear to me what you are asking for. 
Quite confusing that you ask both in a dialog concerning Webasto and in a dialog concering coolingfan.
And I cannot make out which part you have in the pictures.
God kveld.
Delen på bildet er montert på radiatoren, avhengig av temperaturen på radiatoren øker viftehastigheten (G M V]
Det er en motstand, den øker temperaturen den endrer motstanden (den øker viftehastigheten]
Google-oversettelse
#9
Sitat fra: torle på onsdag 09. april 2014, klokken 17:27
Formotstanden til viftemotor som står i viftehuset var brendt, bytte i går og en time etter at bilen var satt på lading var viften startet!


God kveld.
Voicu Ion mitt navn, Romania, Calarasi.
Vær så snill, hvis du har og kan hjelpe Peugeot Partner 1999, produser med denne delen: foto
Takk for forståelsen
#10
Sitat fra: elektrolux på fredag 21. oktober 2016, klokken 14:46
Beklager.  Har ikke vært innom denne tråden på en stund.  Kan selge deg en slik pumpe for 500 kr
God kveld.
Voicu Ion mitt navn, Romania, Calarasi.
Vær så snill, hvis du har og kan hjelpe Peugeot Partner 1999, produser med denne delen: foto
Takk for forståelsen
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA