meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - mille

#1
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Tyskimpoteret
lør 20. jan 2024, kl. 07:06
Lurer på og kjøpe en tyskimpoteret
40kWh N-Connecta 2022 model.
Er der noe nagtivt i forhold til «helnorsk»
#2
Tusind tak for svar 😊
Vi har bla. Set på en svensk importeret bil, gætter på den er "vintertilpasset"
Vi får undersøge
#3
Er begyndt og se på ny bil og tror vi lander på en Mitsubishi Outlander?
Har set en del på Finn.
Hvordan ser jeg om en bil er importeret, uden og ta kontakt med sælger?
-er det egentlig "dårlig" og købe en import bil?
Tusind tak
Mille
© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA