Og da gikk fikk jeg beskjed om at de må bytte på venstre side foran også, og prisen gikk opp til 47K.
Penger shmenger prøver jeg å si til meg selv...
Penger shmenger prøver jeg å si til meg selv...
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Ellemelle på onsdag 23. oktober 2024, klokken 10:56Takk igjen! 4,145.60 + mva hos Tesla, så satser på å få et bedre tilbud fra andre verksteder:)Sitat fra: Electric cars in Norway på onsdag 23. oktober 2024, klokken 05:56Ventilblokken koster omtrent 700 kroner. Det er ikke der kostnaden ligger.Sitat fra: kodax på tirsdag 22. oktober 2024, klokken 22:25I så fall gjenstår det bare spørsmål om ventilblokken er intakt, eller om den også må byttes..Håper ikke den må byttes også da.
Sitat fra: Ellemelle på tirsdag 22. oktober 2024, klokken 13:34Det kom jo litt lyd fra noe inni der da jeg åpnet frunken for å sjekke sikringer i dag tidlig, men ikke den samme lyden som når luftfjæringen fylles mener jeg, og hjulbuen løftet seg ikke, så det betyr da at kompressoren også er gåen? (Sjekket bare fort, og satte meg ikke inn i bilen, så vet ikke om feilmeldingen var borte.)Sitat fra: kodax på tirsdag 22. oktober 2024, klokken 09:43Skulle sjekke sikringene nå, men har samme problem som @Rævedilter og @Øggen, sikringsboksen min er ikke lik de i skjemaet, så jeg vet ikke hvor hverken F154 eller F117 er, og det er heller ingen på 40A..Da har du sikkert en elektronisk sikring og kan hende du er like heldig som Rævedilter også, at kompressoren begynner å gå igjen.
https://elbilforum.no/index.php?msg=1096194
I så fall vil du høre dette med en gang bilen kommer på, kompressoren gir lyd fra seg.