Takk for hjelpen. Ja, det løste problemet Det var tydeligvis en dør som var problemet.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: helge89 på tirsdag 21. januar 2020, klokken 16:36
Det er en innstilling som bare kan justeres fra skjerm. Hvis det står 16A/32A, på skjerm eller app, kan det hende at maks strømtrekk er nedjustert og at det da kan justeres opp igjen fra skjermen.
Det er hvertfall stedet å starte å sjekke om det er noe feil på ladekretsen eller om det er manuelt justert.
Jeg har sett selv at strømtrekk har blitt justert automatisk ned av ukjente årsaker, når jeg lader med trefase, men ikke ellers. Jeg kjenner ikke til om noen del av ladekretsen vil automatisk justeres ned pga varmgang.
Sitat fra: RogerT på fredag 03. mai 2019, klokken 13:58Takk for opplysningene. Da må jeg nok ringe elektrikeren på mandag og utsette. Trodde Tesla leverte dette kjapt...Sitat fra: Nicky777 på fredag 03. mai 2019, klokken 13:47
Jeg bestilte en Tesla Wall Connector på tirsdag fra Tesla Shop. Har fått melding om at den er "shipped", men jeg finner ikke tracking opplysninger noe sted. Det står ingenting om når den kan forventes, eller hvor den sendes ifra. Hvordan kan jeg finne ut av dette? Får elektriker på besøk kommende onsdag, så da er det fint om jeg har fått laderen :-) Betalte i NOK, så regnet med at den ble sendt fra Norge.
Du vil få en SMS fra et firma som heter Collicare når den er på vei til deg. Da vil du også få en sporingslink. Det gikk ca 5 dager fra ordren ble opprettet hos Collicare til jeg mottok varen.
Sitat fra: Toalmar på torsdag 18. april 2019, klokken 15:49Sitat fra: Nicky777 på torsdag 18. april 2019, klokken 11:25Det sa hun som overleverte min bil at hun skulle gjøre også, det skjedde nok ikke ut i fra info jeg fikk fra SC etterpå.
Jeg venter på svar fra det Teslarepresentanten rapporterte videre.
Sitat fra: trykkertor på torsdag 18. april 2019, klokken 13:32Sitat fra: Tafsern på torsdag 18. april 2019, klokken 11:17Jeg tror det her er snakk om en del folk som blir så blendet av tech at de ikke stiller krav til det andre.
Flau, på Tesla sine vegne, at de gang på gang påstår at lakkfeil er "innenfor standarden".
Desto flauere blir jeg på enkelte kjøperes vegne som synes det er helt ok å "svelge noen kameler" bare fordi det er en Tesla. Snakk om å stryke hunden med hårene.
Enig med deg. Jo fler som "stryker hunden med hårene" og godtar kvalitetsavvik, jo større vanskeligere blir det for de som faktisk setter krav til hvordan tingene bør være. Da blir de sett på som "sære og spesielle".
Synd at det kan gå i den retning.
Sitat fra: Elbil fundamentalist på torsdag 18. april 2019, klokken 01:09
Du kan forlange at de tar bilen til en lakk detailer. Der man man slipe ned litt på lakken med veldig fint våtslipepapir, fjerne elementene og polere opp igjen.