Forøvrig skulle Scandinano Norge i Drammen ha 6,000kr inkl. mva for «Chrome delete».
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Bigdrago på torsdag 06. juli 2023, klokken 19:18"Tour edition max"Tja. Den amputerte utstyrspakken som er rabattert til 499,000kr heter «Tour Edition» men måtte påkoste den «Max» utstyrspakke som også er rabattert. Etter min mening er Tour Edition alt for sparsommelig utstyrt for en slik bil i 2023.
Man må bare le av pakkenavnene som selgerne finner på
Sitat fra: CastorFiber på tirsdag 14. desember 2021, klokken 22:43Takk for svar. Ingen av SD-slottene i hanskerommet inneholder noe SD-kort i utgangspunktet, så jeg regner med at all kartdata er lagret lokalt i selve Discover Pro-enheten. Ellers hadde jeg bare brukt det som var, og heller slettet unna språk og land jeg ikke trenger for å "barbere ned" størrelsen på kartoppdateringen.
Dette er gammel informasjon, og det er mange år siden jeg hjalp en venn med dette.
Lang historie kort, det virket ikke.
Derfor bruke jeg det gamle 16Mb kortet, fjernet oppdateringen til land han aldri kom til å reise til, og oppdaterte reten. Da virket det. Det er alt jeg husker fra dette. Det var ikke en e- Golf, men en vanlig Golf.
Aner ikke om denne informasjonen er nyttig for deg.
En del datasystemer har en grense på hvor store kort de godtar. Det kan tenkes at 64 GB er for stort.
Sitat fra: saksland på onsdag 19. desember 2018, klokken 10:07Jeg skjønner ikke at en apputvikler vil brukerne sine så vondt at dem velger å så synlig blotte ventetiden mot backend til brukerne i form av "sender forespørsel"-bildet. Dem kunne med fordel gjort dette i bakgrunnen og heller bare hatt den roterende pilen som en indikasjon på at "TTT" (ting tar tid) Hvem enn Nissan har hyrt til å utvikle appen demmes burde sparkes. Så burde dem i tillegg fått hjelp til å styrke backenden sin slik at ting ikke tryner hver eneste dag når folk skal til og fra jobb...
I går kveld fikk jeg opp en oppdatering av appen til Leaf. Stor var gleden når jeg leste beskrivelsen av den nye versjonen: "Vi har lyttet til tilbakemeldingen vi har fått, og gitt NissanConnect EV-appen et mer brukervennlig design og bedre ytelse"
Yess, endelig!
Startet appen og det første som møter meg er den velkjente "sender forespørsel VENNLIGST VENT".
Etter en stund kommer jeg inn i appen og ladeoversikten inneholder ingen data. Det ser ut som den holder på å laste inn data, men enda har det ikke kommet noe opp data.
App er virkelig ikke noe de satser på hos Nissan.
Sitat fra: tomatchili på mandag 03. desember 2018, klokken 11:45Jeg får om kort tid min leasede Nissan Leaf 2018, og jeg ble informert av forhandleren at den tectylbehandles før den ankommer dem. Men om dette er et tiltak dem kun gjør på leasede biler, eller generelt sett på Nissan (Leaf) hos forhandleren, er jeg veldig usikker på.
kanske har detta nämnts tidigare, här är iallafall en svensk rosttest av Nissan Leaf 2018. Inget vidare betyg, sämre än t.e.x. Hyundai och VW. Jag tror det är samma generalagent i Norge och Sverige, men kanske de norska har lite extra behandling?
http://www.vibilagare.se/test/rost/rosttest-nissan-leaf-2018
Sitat fra: nofuelno på søndag 11. november 2018, klokken 01:11Det setter jeg stor pris på! Stikker innom når jeg er i området!
Vi tar ikke noe for å låne ut en brukt ladekabel en måneds tid
Ekstraservice, det er nofuel.no det !
Sitat fra: Trekkoppbil på fredag 09. november 2018, klokken 06:01Dem leverte jeg inn med bilen som skulle "kondemneres". Dette var på sjekklisten ettersom den sannsynligvis blir vraksolgt
Er det ikke mulig å bruke kablene fra e-up?
Sitat fra: Ingeniøren på torsdag 08. november 2018, klokken 06:48Jeg har sett like tråder tidligere hvor hjelpsomme forummedlemmer har hjulpet andre, uten noen form for kompensasjon. Basert på godvilje og kameratskap, så tenkte det bar verdt å prøve.
Du kunne jo foreslå en pris for leie ?