Sitat fra: arthur på tir 21. apr 2026, kl. 08:33Kjøpt av privatperson eller profesjonell selger? Tenker da på rettigheter etter loven, Kjøpsloven eller Forbrukerkjøpsloven.
Hei, kjøpt av privatperson for mellom 6 og 7mnd siden.
Jeg er da 3 eier.
Dette burde ikke lastes selger, hun er ei dame som jobber i bhg, denne saken er på Peugeot. Det er jo en veldig, veldig godt kjent feil, internasjonalt.
Jeg skal ta en prat med peugeot forhandler, å høre hva standpunktene deres er.
