OK...takk.
Er Saga P-hus et bedre alternativ? Ligger litt lenger unna hotellet da
Er Saga P-hus et bedre alternativ? Ligger litt lenger unna hotellet da

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmeny

Skal den i så fall stilles på tidspunkt jeg ankommer eller forlater parkering?
Vanker det bot da, eller hva skjer? I så fall - noen som vet størrelsen på boten, i tilfelle jeg skal gamble? 