Vi får se når den blir testet.
For min egen del er det mye viktigere med den faktiske kollisjonssikkerheten enn diverse "hjelpesystemer".
For min egen del er det mye viktigere med den faktiske kollisjonssikkerheten enn diverse "hjelpesystemer".
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: RJK på I går kl. 15:03Sitat fra: Daruu på I går kl. 14:29https://www.globalncap.org/news/stellantis-zeroes-out-on-safety-with-citron-c3Fullstendig usannsynlig at slikt hadde blitt lagt frem for testing for EuroNCAP. Her har de nok "skimpa ut" for å få bilen billig nok for det indiske/asiatiske markedet.
Ikke oppløftende.....
Men er det representativt for versjonen vi får?
Er dessverre helt vanlig at biler ment for de "fattige" områdene av Asia og Afrika, og kanskje og for endel Sør-Amerikanske land, er sørgelig fri for endel av de sikkerhetssystemene som er påkrevd for å få bilene godkjent i det vest-Europeiske markedet.
Noen modeller fra visse merker, kommer derfor aldri til våre breddegrader, fordi bilene ikke er laget for å ha disse systemene, og heller ikke karosseriet er laget for å kunne oppnå de verdiene som de må tilfredsstille for å få godkjent!
Sitat fra: elornot på fredag 07. juli 2023, klokken 19:05Er det noen som har fått et godt tilbud på EX30? Har forhandlet med to ulike forhandlere og kommet et stykke ned i pris.
Spec: twin performance plus, tonede ruter, vapour grey, piggfrie 19' hjul. Hele 460 km rekkevidde.
Ferdig levert mars/april 2024: 437.200 kroner
Synes ikke dette var så ille?