Jeg fikk svar i dag. Helt komisk at de ikke er oppdatert på at dette er en generell feil. Samme stil som Møller når man kommer med en kjent feil; «det har vi aldri hørt om før..» I henvendelsen sendte jeg også ved skjermbilde med feilen og info om app-versjon, iOS-modell og iPhone modell.
Vi beklager sent svar. Angående problemet ditt, vennligst prøv også feilsøkingstrinnene nedenfor, som kan gi en løsning på problemet.
Logg ut av myAudi App og logg på igjen
Tilbakestill passordet av myAudi-kontoen din.
Hvis problemet vedvarer, ring oss gjerne når det passer deg, med gyldig pass, slik at vi kan verifisere kontoen din. I tillegg kan du gjerne svare på denne e-posten med følgende informasjon, slik at vi kan undersøke det nærmere;
Skjermbilder av alle feilmeldingene du får opp i appen, med synlig tidsstempel.
Modell og OS-versjon av din mobile enhet.
Adressen bilen befinner seg på, så nøyaktig som mulig(inkl. postkode)
Takk for tålmodigheten så langt i saken.
Har du flere spørsmål, ta gjerne kontakt med oss direkte på telefon 800 12123 (mandag-søndag kl. 08:00-20:00).
Vi beklager sent svar. Angående problemet ditt, vennligst prøv også feilsøkingstrinnene nedenfor, som kan gi en løsning på problemet.
Logg ut av myAudi App og logg på igjen
Tilbakestill passordet av myAudi-kontoen din.
Hvis problemet vedvarer, ring oss gjerne når det passer deg, med gyldig pass, slik at vi kan verifisere kontoen din. I tillegg kan du gjerne svare på denne e-posten med følgende informasjon, slik at vi kan undersøke det nærmere;
Skjermbilder av alle feilmeldingene du får opp i appen, med synlig tidsstempel.
Modell og OS-versjon av din mobile enhet.
Adressen bilen befinner seg på, så nøyaktig som mulig(inkl. postkode)
Takk for tålmodigheten så langt i saken.
Har du flere spørsmål, ta gjerne kontakt med oss direkte på telefon 800 12123 (mandag-søndag kl. 08:00-20:00).