Sitat fra: What-a-watt på mandag 07. juli 2025, klokken 14:20Der er jeg enig. Men dørene kan altså åpnes manuelt. Kjekt hvis bilen tar fyr....Sitat fra: derwaechter på søndag 06. juli 2025, klokken 23:17Dette er jo skremmende lesning.
Både hvordan bilene skal ha oppført seg og forårsaket ulykker, men og hvordan redningsmannskaper og andre ikke får passasjerer ut som så brenner inne.
Er det overdreven eller har The Guardian et poeng her?
https://www.theguardian.com/technology/2025/jul/05/the-vehicle-suddenly-accelerated-with-our-baby-in-it-the-terrifying-truth-about-why-teslas-cars-keep-crashing
Ikke uten videre bak i vår model Y.
Og i mange Tesla modeller ikke fra utsiden uten strøm, så vidt jeg har forstått.
Nødhammer, som er nevnt i artikkelen, hjelper heller ikke siden vinduene er laminert glass.
Sitat fra: derwaechter på mandag 07. juli 2025, klokken 21:03Sitat fra: What-a-watt på mandag 07. juli 2025, klokken 14:20Der er jeg enig. Men dørene kan altså åpnes manuelt. Kjekt hvis bilen tar fyr....Sitat fra: derwaechter på søndag 06. juli 2025, klokken 23:17Dette er jo skremmende lesning.
Både hvordan bilene skal ha oppført seg og forårsaket ulykker, men og hvordan redningsmannskaper og andre ikke får passasjerer ut som så brenner inne.
Er det overdreven eller har The Guardian et poeng her?
https://www.theguardian.com/technology/2025/jul/05/the-vehicle-suddenly-accelerated-with-our-baby-in-it-the-terrifying-truth-about-why-teslas-cars-keep-crashing
Ikke uten videre bak i vår model Y.
Og i mange Tesla modeller ikke fra utsiden uten strøm, så vidt jeg har forstått.
Nødhammer, som er nevnt i artikkelen, hjelper heller ikke siden vinduene er laminert glass.
Sorry, så først nå at sitatet midt ble brukt i en annen kontekst.