Poenget med Kokong er vel å bryte strømmen når den går under eit visst lavt nivå. Dvs når lading er ferdig. Har ANSLUT på noko vis denne funksjonen, Lars?
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Ja. På en enda mer elegant måte
Når bilen er ferdig med lading, stopper bilen pilotsignalet til ladekladden. Ledningen mellom ladekladd og bil blir da strømløs. Ønsker bilen mer strøm, blir det gitt beskjed gjennom pilotsignalet og med Anslut kan bilen få strøm til forvarming, vedlikeholdslading etc. Ladekladden trekker, i likhet med Kokongen bare bittelitte gran strøm på tomgang. Begge alternativer er sikret til 10A.
Like bra, bare mye mye mye mye billigere :-)
Fins det noko vern i bilens ladar som koplar ut lading dersom det skjer ein feil i ladekladden slik at den ikkje slår seg av når pilotsignalet vert kopla ned? Eg har hørt historiar om at det har skjedd "overlading". Det vil sei at ladinga ikkje vert stoppa når den skal.
Elles er det ofte slik at ein innfører redundans for å gi ekstra sikkerhet dersom det skulle skje feil i eit vernsystem. Om ein nyttar logikken at "dette tar ladekladden seg av" så kan ein samanlikna dette litt med å kopla ein kaffitraktar til ein vanleg stikkontakt utan nedtellingsur fordi kaffitraktaren vil jo slå seg av når den er ferdig? Eg håpar det er god sikkerhet i desse ladekladdane, men alt er jo avhengig av dei komponentane som vert nytta.