Da har Motor testet i4 M50. Ikke mye å klage på der
https://www.motor.no/elbil/motor-har-testet-bmw-i4-m50-den-beste-bmw-en/218974
https://www.motor.no/elbil/motor-har-testet-bmw-i4-m50-den-beste-bmw-en/218974
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: ReneM på torsdag 03. februar 2022, klokken 10:16
Ladetesten bør inneholde en ladegrafikk. Dersom en bil lader til 70% i 25 minutter og bruker 10 minutter for de siste 10% er det viktig informasjon).
Sitat fra: aalie på mandag 29. november 2021, klokken 20:52Jeg bestilte fully charged i slutten av oktober, og fikk akademikerrabatt. Litt usikker på om jeg fikk 8% på absolutt alt, men det ble da over 40.000,- i rabatt. Godt fornøyd med det
Hei, har bestilt I4 M50 fully charged før prisstigning i november. Fikk akademikerrabatt på 8% på bilens basisutgave. Fully charged hadde kampanjerabatt på 6000 og derved ikke berettiget 8% i tillegg på denne. Det står på akademikersidene at 8% skal komme i tillegg til kampanjen, med visse forbehold
Hva med dere andre som har denne bestilt, har dere fått 8% i tillegg til kampanjen?
Sitat fra: 1317142119 på tirsdag 03. desember 2019, klokken 22:11
Ikke at bremsene tar dårligere, men at de krever _vesentlig_ mer muskelkraft for å bremse like mye. Bremsepedalen min er steinhard hver morgen nå på vinteren. Ikke noe feil i følge Bilia.
Sitat fra: 1000kwh på tirsdag 15. oktober 2019, klokken 09:59
Beklager, men du har urealistiske forventninger til hva det koster å ha en stor bil. Spesielt når du kommer ut av garantitiden.
Med en tilsvarende fossilbil så ville du bare fått drivstoffet på toppen av dette (+ regreim, oljeskift, turbobytte, svinghjulsbytte, EGR-bytte, partikkelfilterbytte ++). Bare diesel utgjør fort 25000-30000,- med 25000km i året.
Sitat fra: 4Matic Fanatic på mandag 28. januar 2019, klokken 09:29
https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=38629.msg665087#msg665087
Sitat fra: kln66 på fredag 02. februar 2018, klokken 18:47Oppdatering: Bilen klarte seg helt fint gjennom helgen uten at 12V-batteriet gikk tomt for strøm. Brukte den litt på lørdag, men ellers sto den i garasjen med tilkoplet lader. LED-lyset drar vel ikke allverdens med strøm, men uansett kan det jo tyde på at 12V-batteriet lades kontinuerlig fra hovedbatteriet.
Får vel ikke kontakt med verkstedet før mandag, så det får vente til da.
Det rare er at alle lys ser ut til å virke, så feilmeldingen er strengt tatt ikke korrekt.
Men ryggekameraet har sluttet å virke ser det ut til.
Sitat fra: PionerThink på onsdag 22. november 2017, klokken 09:25Dette tror jeg ikke er spesielt for i3. Har opplevd det samme flere ganger med en rekke forskjellige biler (bl.a. Mazda 5, Toyota Avensis, BMW X1, men så langt ikke på i3en). De gangene det har skjedd har det alltid vært fuktig vær og rett over null grader og på første turen om morgenen. Første gang man bremser er det nesten ingen bremseeffekt i det hele tatt. Det er definitivt ikke glatt føre eller ABS som er problemet. Antakelig er det fuktighet eller salt som ligger på skivene.
Hadde en litt rar opplevelse med bremsene til morran i dag når jeg hadde min faste "bremserengjøring"
Var litt i egne tanker og satte gearvelgeren i N og startet oppbremsingen før fartshumpen litt senere enn normalt. Da opplevde jeg at bremsene tok veldig dårlig, og jeg måtte øke trykket betraktelig som igjen fikk det til å føles som om pedalen gikk "ett nivå" lengre inn. Er litt slapsete føre i dag, og rundt null men ikke glatt der jeg bremset.