Er det egentlig noe poeng med reservasjon om man ønsker å vente på Taycan 4S som kommer våren 2020?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: phaugneland på fredag 04. mars 2016, klokken 09:29
Her er videre oppfølging av saken:
Krever samkjøringsregel for elbil
Leder i samferdsel- og miljøkomiteen i Oslo bystyre, Eirik Lae Solberg (H) krever nå at Statens vegvesen innfører samkjøringsregel for elbiler på Mosseveien inn til Oslo i rushtrafikken.
http://elbil.no/nyheter/elbilpolitikk/3746-krever-samkjoringsregel-for-elbil
Sitat fra: Carl Anton Stenling på onsdag 09. mars 2016, klokken 17:12
De som måtte falle for fristelsen til å snike i kollektivfeltet skal vite at det kan føre til at kollektivfeltet blir helt stengt for elbiler. Ved evalueringen av samkjøringsordningen så kommer håndhevelsemulighetene til å bli et tema. Dersom håndhevelsen viser seg å være ressurskrevende pga. mye sniking kan det i seg selv være et argument for å velge den enkle løsningen: Utelukke alle elbiler
Sniking i kollektivfeltet er i tillegg til faren for bot altså en kortsiktig og lite smart handling.
Sitat fra: tomrh på mandag 21. mars 2016, klokken 10:57
Tror du tar helt feil der, Lynvingen. De fleste industrielle land erkjenner at elbil er en viktig løsning for å få ned forurensning. Klimaproblemene som eskalerer gjør dette bare mer og mer aktuelt. Norge er et pionermarked der både maktapparat, infrastrukturplanleggere, bilprodusenter og bilkjøpere kan observere, evaluere og legge erfaringer til grunn for sin egen overgang fra fossil til el, og det kjempes blant bilprodusentene om å ha teknologien klar på forhånd. For alle er bevisst på at dette kommer, markedet vil plutselig ta av på verdensbasis.
Sitat fra: TB på tirsdag 23. februar 2016, klokken 20:36
http://e24.no/bil/naa-er-det-mulig-aa-kjoepe-hydrogenbil-i-norge/23554840