Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Haralda

#1
Model S 2013 - 2022 / Sv: Forbedringer på Model S siste 3 år
mandag 17. februar 2020, klokken 11:03
Har en 2014 model med ekte skinn. Det positive er at disse setene tåler juling. Satt i en 2018 X med plastikk skinn. De hadde fått skader/hull siden noe hadde dunket borti. Spørr deg selv - vil du ha plastikk skinn i godstolen eller ekte vare?
#2
Model S 2013 - 2022 / Sv: Død MCU
tirsdag 08. oktober 2019, klokken 10:48
Får håpe det er på firmware siden... De oppgraderte ihvertfall firmware ved oppgradering til 4G denne uken så får håpe det også fikset dette problemet.
#3
Det må da være lov å mene at Model S ikke passer på bane. For det er jo en følelse man får når man kjører bilen i det daglige. Men dragrace burde de prøve seg på :+1:
#4
Model S 2013 - 2022 / Sv: 10% reduksjon på 85kWh-batteriet...
tirsdag 27. august 2019, klokken 12:38
Tror de skal ha 5600. Fint med Spotify når man må vente 30 min ekstra på lading :+1:
#5
Model S 2013 - 2022 / Sv: 10% reduksjon på 85kWh-batteriet...
tirsdag 27. august 2019, klokken 10:28
Dette er virkelig ille av Tesla. De har jo redusert bilens verdi betydelig med dette. Selv har jeg ikke lengre datakopling og benytter ikke WIFI, men har bestilt 4G.... Vet ikke om jeg tørr oppgradere fra v 2019.16.1.1 for å få en nedgradert bil... Tenker på å avbestille 4G oppgraderingen. Hva tenker dere?
#6
Kanskje det beste er å ha bil uten selvkjøring/autopilot også? Lagrer og herjer nok med disken den softwaren der, tenker jeg.... Kanskje MCU får noen år ekstra da på en 2014 model :) Kan bli dyrt med selvkjøring om dette er med på å ødelegge MCUen...
#7
Model S 2013 - 2022 / Sv: 10% reduksjon på 85kWh-batteriet...
fredag 02. august 2019, klokken 20:32
Så Tesla vil "rette opp noe".  Fantastisk. Og joda; "Vi tok visst litt for mye, så la oss gi dem litt tilbake". Er det Trump logikk som gjelder i Tesla om dagen? Gir f i garantier også. Stakkars nye kunder. For de skal flås når bilen feiler.  For det kommer den til å gjøre
- igjen og igjen.
#8
Model S 2013 - 2022 / Sv: Brukt Model S til under 400k?
fredag 26. juli 2019, klokken 16:06
Ingen utgifter til reparasjoner ved ny Tesla. Men se frem til ett stort verditap. Tesla raser i pris som alt annet nytt. Ved konkurs er vell heller ikke garantien mye verdt.
#9
Model S 2013 - 2022 / Sv: 10% reduksjon på 85kWh-batteriet...
tirsdag 09. juli 2019, klokken 14:37
Foreslår at de som har god tid plugger seg ut etter lading og rusler seg en tur som tilsvarer den tiden Tesla tok fra oss. Da har vi tatt litt tid tilbake. En joke. Men, men
#10
Model S 2013 - 2022 / Sv: 10% reduksjon på 85kWh-batteriet...
fredag 28. juni 2019, klokken 09:48
Tar de 10 % av batteriet over natten vil jeg si at dette er svindel. De vil vell selge nye biler. Ganske så "genialt" da å gjøre de gamle bilene dårligere!
#11
Mach-e / Sv: Mach-e noen som vet noe nyttig?
onsdag 13. mars 2019, klokken 10:20
Det står "Sett deg på vår venteliste i dag!", Betyr det at man får en plass i køen allerede nå?
#12
BMW i3 / Sv: Kampanje på i3 120ah
fredag 04. januar 2019, klokken 14:51
Er det grunnprisen eller pakken som nå er blitt billigere? Prisendring er nok er svar på Tesla Model 3, tenker jeg.
#13
BMW i3 / Sv: Sportspakken - verdt å gå for denne?
fredag 04. januar 2019, klokken 14:25
Trenger ikke raskere akselerasjon. Men tenker at sportbakken gjør bilen noe mer stabil på veien siden bilen blir litt bredere. Merket veldig godt sidevind på min forrige i3.
#14
BMW i3 / Sportspakken - verdt å gå for denne?
fredag 04. januar 2019, klokken 12:29
Er i ferd med å bestille i3 igjen. Tenker da fully charged + sportspakken. Vet jeg mister parking assistant, men det er jo også noen fordeler?
#15
Høres ut som en over her ønsker seg billig Niro på finn. Tror han kan drømme videre. Design er en smaksak, og de som kjøper Niro selger den ikke billig fordi de mener Kona har ett bedre design.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA