Jeg har aldri snakket med min DS, bare snakk med den som tar telefonen på levering ?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmeny
facelift er veldig fin!!

så tror det vil bli vel brukt.

Sitat fra: abj1978 på ons 01. jun 2016, kl. 20:15
Har levering august - tidlig september.
Bestilt en godt utstyrt 75D (som en av veldig få?) i Deep Blue med grå 21 tommere, facelift. Gleder meg som en liten unge til leveringen!
? Får vi se facelift i alle mulige farger etterhvert ?