Sitat fra: What-a-watt på man 15. des 2025, kl. 15:32Jeg skrur iallfall av AP når jeg kommer til en sving. Måten Tesla tar svinger på (hvis den da ikke piper, og gir opp) er ubehagelig. Den "hakker" seg igjennom svingen ikke ulikt min sønns første kjøretime. Men han gav da iallfall ikke opp mitt i svingen slik Teslaen kan gjøre.
Funksjonen"Curvant Assistant" trenger vel ikke ytterligere kommentarer. Annet et "ett merkelig påfunn"..
Min Model Y oppfører seg ikke sånn i svinger.
Sitat fra: What-a-watt på tir 16. des 2025, kl. 21:42Delte meninger. Fra Teslarati:
Tesla-analytiker innser én stor ting med aksjen: leveranser mister betydning.
https://www.teslarati.com/tesla-analyst-realizes-one-big-thing-about-tsla-stock-deliveries-losing-importance/
Nei, det er vel generell enighet nå om at Tesla satser på autonomi fremfor å bare produsere biler. Dermed vil leveransetall være mindre relevante.
Ellers blir det som å telle hvor mange DVD'er Netflix leide ut i overgangen til ren digital distribusjon av filmer.

