Har du noen kilder å henvise til angående påstanden om at det vurderes forskjellig ut ifra hvilken klasse bilen er i.
Små og lette biler har jo den fordelen at sammenstøtet med veggen blir mindre pga vekten. Des høyere vekt desto større sammenstøt. Unntagen i tester der bilen står stille. At de skulle få enda bedre mildere vurdering på toppen av dette høres litt merkelig ut. Jeg tror at det kun er dørene det er gjort noe med angående gamle og nye model 3 og Y for øvrig. At de fortsatt henger så godt med er imponerende. Siden kravene nå er høyere særlig angående dørene. Men Nio er enda mer imponerende. Enda mer solid.
Små og lette biler har jo den fordelen at sammenstøtet med veggen blir mindre pga vekten. Des høyere vekt desto større sammenstøt. Unntagen i tester der bilen står stille. At de skulle få enda bedre mildere vurdering på toppen av dette høres litt merkelig ut. Jeg tror at det kun er dørene det er gjort noe med angående gamle og nye model 3 og Y for øvrig. At de fortsatt henger så godt med er imponerende. Siden kravene nå er høyere særlig angående dørene. Men Nio er enda mer imponerende. Enda mer solid.
